Ik ben de laatste maanden steeds korter ongesteld. Normaal zo'n 7 dagen met bruinrood bloed, nu de laatste 2 maanden maar 2 dagen en helderrood en de maand ervoor 4 dagen helderrood. Wat moet ik hier nu mee? Heeft iemand dit ook gehad en hoe is dat afgelopen?
hoi ik was met de pil ook altijd zon 7dagen ongesteld,en na het stoppen met de pil nu maar nog 2dagen,dus ik weet niet of je ook pas bent gestopt,want dan zou het daaraan kunnen liggen
dat zou idd kunnen, ik had voor de pil en tijdens de pil vrij lange menstruaties, na de pil zijn ze steeds korter geworden, waren eerst 6-7 dagen en nu nog maar 3. heerlijk!
Hoi, Voor mij geldt hetzelfde. Was tijdens het slikken van de pil ook altijd z'n 6a7 dagen ongi. En nu twee keer ongi geweest zonder de pil. Eerste keer 5 dagen ongi en de tweede keer 3 dagen ongi. Gr enne
Hier hetzelfde, met de pil 6 dagen ongi, 4 dagen heel heftig. Nu 5 dagen waarvan maar 2 dagen echt met rood bloed...
Jep, ik ook. Ik ben in augustus gestopt met de pil. Bloedverlies was altijd minder dan tijdens pilgebruik en ervoor. Laatste menstruatie ( na vmk ) was na 3 dagen al over.. Super hè!
Het is inderdaad wel prettig, maar... ik slik al jaren de pil niet meer. Daar kan het dus niet van komen
Hey Maartjes, dan is het misschien idd wel vreemd! Als je je zorgen maakt, zou ik toch even bij de HA of gynae langsgaan... Lieve groetjes!
Ik was voorheen altijd 7 dagen ongesteld, ineens werden het er 3 of 4. Ik slikte gewoon nog steeds de pil. Nu 3 jaar later ben ik gestopt met de pil en ben ik nog het nog steeds 3/4 dagen.
Mijn gynaecoloog zegt dat dat kan als je ouder wordt. Ik had vroeger ook heel veel en nu bijna niks meer
helaas bleek het toch niet zo'n goed teken m'n hormonen liggen met elkaar overhoop en ik had ook geen eisprong gehad nu maar hopen dat het snel weer normaal wordt want dit is dus ook niks
Bij mij is het nou helaas net anders om. Met de pil was ik 4 dagen licht en nu zonder pil 7 a 8 dagen waarvan er 3 zwaar zijn. Iemand ruilen?