HAllo dames, ik weet niet goed of deze topic hier goed staat maar doe een poging. Even een voorafje; ik heb een zoontje van 2 1/2 en toen ik zwanger van hem was kwam onze poes steeds maar bij me liggen. Op m,n buik tegen me aan voor m,n voeten overal. Nu proberen we weer zwanger te worden en rara politiepetje, onze poes ligt weer steeds bij me. Nu dus ook terwijl ik dit schrijf en ze is niet weg te krijgen. Op de dag komt ze ook bij me zitten of tegen me aan liggen op de bank. Maar ik heb mijn menstruatie/bloeding gekregen vandaag maar nog steeds ligt ze bij me. Zou het dan toch zo kunnen zijn dat ik zwanger ben? of maak ik mezelf een beetje gek.Tja onze poes ligt echt noooit bij me. ik had voor deze bloeding wel enorme last van m,n borsten en een opgezette buik vooral , savonds. wie heeft er ervaring met zoiets zoals ik nu mee maak? is het misschien slim om een testje te doen als mn bloeding gestopt is? Wie heeft er een idee ? alle reacties welkom....
tja..onze ene kat doet vandaag ook al zo raar Nou zou het natuurlijk kunnen dat ik zwanger ben ( ), want dat deed hij idd bij mijn zwangerschappen ook. Maar aangezien je gewoon ongi bent geworden, zal het toch misschien gewoon iets in de lucht zijn?
zou misschien kunn zijn dat ze het aan kan voelen dat je ermee bezig bent. dieren kunnen heel beschermend zijn en voelen zeker dat soort dingen aan. mij moeders honden verlieten haar niet uit oog voor weken toen mijn stiefvader overleed.
JA mijn menstruatie is niet zoals normaal met veel slijm het is alleen helder rood bloed. en een vriendin van mij had dat ook en was ook zwanger op dat moment, dus tja je gaat wel twijfelen toch?! En Idd onze poes is heel lief......maar noooooit zo aanhankelijk
laten we hopen dat ze nu idd zo lief voor je is omdat er misschien toch wel een kleintje op komst is! zou leuk zijn! hier is onze poes ook errug lief! (is krols ) dus valt niet echt te vergelijken ! kinderen voelen dit soort dingen ook vaak haarfijn aan! (beginnen spontaan over kindjes in de buik enzo.. vet vaag.. deden ze tenminste op mn vorige werk toen we begonnen met het klussen voor het echiej!) zoooo schattig!
hi mama, grappig topic! het zou zomaar kunnen.. ik ben totaal niet bijgelovig maar ik heb hier meer van gehoord en gelezen, ook van een vriendin en sindskort ook van mezelf (al schijn ik niet zwanger te zijn- maar ook niet ongi) de afgelopen weken zaten mijn 3 katten alle3 BOVENOP me terwijl ze normaal echt hun eigen gang gaan. lief heeft er zelfs foto's van genomen, was echt heel apart! zou best kunnen dat ze wat aanvoelen... in elk geval zijn die van mij er sinds vandaag mee opgehouden, ik wacht nog immer op ongi (testen zeggen niet zwanger) en nod was de 19e dus het zal wel een 'mislukte poging' van lijf zijn geweest. hoop voor jou dat je snel zwanger bent! mét kat op je buik! klingel