Hallo allemaal, Wij zijn bezig voor een kindje , helaas een moeilijke maand achter de rug met een kort ziektebed en overlijden van een dierbaar persoon. Hierdoor is mijn temperatuur kaartje vooral na mijn ei op cd 16 niet heel betrouwbaar ( slecht slapen , laat naar bed etc ) Ik heb normaal een cyclus van tussen de 27 en 29 dagen met een LF van 10-12 dagen. Op Cd 8 en 9 getest met de action early en de gewone. Helaas allemaal negatief .. nu heb ik sinds vannacht menstruatie krampen .. omdat mijn menstruatie niet door breekt en de buikpijn blijft in een opwelling nog een action test gedaan met middag urine ( had 2 uur niet geplast wel redelijk wat gedronken ) En zie het resultaat binnen 2 minuten.. t streepje is ook echt roze en gister en eergisteren kon ik na uit elkaar halen verschillende lichtinvallen etc etc niks zien wat er ook maar op leek nu mijn vraag .. is dit niet te licht voor 10 dpo ( cd 26) aangezien ik vaak op 27/28/29 ongesteld word of zou mijn cyclus wellicht langer geweest zijn deze maand ? mij nen zeker van mijn ei zie kaartje .. wat vinden jullie van deze test ?
Hij is echt roze? Opzich niet te licht. De een test eerder dan de ander, ligt puur aan wanneer innesteling was. Voorzichtig gefeliciteerd
Zojuist ook nog met een gewone action getest.. had veel gedronken hij is minder duidelijk dan de early maar toch een streepje en gister echt helemaal niks .. vraag me alleen wel af of dit niet te licht is voor 10 dpo gezien zondag mijn nod zou zijn ..
Prima streepje voor 10 dpo hoor! Voorzichtig gefeliciteerd en veel sterkte met het verlies van je dierbare ❤️
Ik zie een roze streepje zonder te turen. Bij mij begon het ook zo .. wanneer ga je weer testen? Over drinken en urine ophouden. Soms denken mensen dat je urine geconcentreerder wordt als je t lang ophoud, maar dat is niet het geval.. je urine wordt geconcentreerder als je minder drinkt. Dus als je veel hebt gedronken een aantal keer goed uitplassen en dan je urine een beetje ophouden! Dan is je test meestal wat donkerder.