Bij wie klopte het? Ik maak er even poll van. https://www.zwangerschapspagina.nl/extra/zwangerschap/chinese-geslachtskalender/ x
Bij mijn eerste klopte hij! Bij de 2e zwangerschap zei hij een meid en dat was mijn eigen gevoel ook (ma) en bij de 3e zei hij een jongen (mk).
Bij mij klopte hij 4 keer . Nu weet ik niet weet nog niet wat het word. En er staat ook geen optie voor een tweeling tussen.
haha dat lijkt me wat! 4 kinderen en dan ineens een 2-ling... even de handen vol haha... wel super leuk natuurlijk!
bij mij klopte hij niet...ben benieuwd o hij nu wel klopt alhoewel dat moeilijk te zeggen is omdat de eissprong op de eerste van de maand viel en het klussen ervoor natuurlijk
nu weet ik het nog niet... maar het heeft iig 3x geklopt.. (ga trouwens gelijk even kijken wat t nu aan geeft )
Ons eerste kindje zou volgens de kalender een jongen zijn, maar het is een meisje. Nu wordt het volgens de kalender een meisje. Over 3,5 week weten we of hij nu wel gelijk krijgt
Mamavankeano heb je een link van die andere? Hier klopte hij de eerste keer niet op die van Zwangerschapspagina.nl.
Op alle kalenders zou het een meisje zijn, ook rekensommetjes gedaan op het net en daar kwam ook een meisje uit. Het is toch echt een JONGEN!
Bij mij klopte het beide keren. Ik heb het ook voor heel veel vriendinnen uitgerekend, en tot nu toe klopt het altijd... Maar het is inderdaad lastig als je bevruchtingsdatum op de 31e of de 1e valt. Als je trouwens verder googlet, vind je dat je voor de 'echte' geslachtskalender eigenlijk je 'lunar age' uit moet rekenen, omdat de chinezen die kalender gebruiken en niet de onze. Dat heb ik ook voor mezelf gedaan, en voor heel veel vriendinnen en ook dan klopt het tot nu toe altijd... (En kan je nagaan: ik geloof eigenlijk niet in die onzin. Maar opvallend is het wel.)