Word er knetter van.. Ik blijf om de haverklap heel donkerbruin bijna zwart slijm verliezen of veeg rood af. De ene keer donker, de andere keer licht. Wat moet ik hier nou mee? Word er zo onzeker van..
ik zou ook even de vk bellen ! het hoeft niks te betekenen maar toch voor zeker te spelen succes meid!
oei meid toch,ik ga duimen dat het goed af loopt,en bel aub de gyn,vaak kunnen ze dmv een echo kijken of alles goed is met uk,ik duim voor je dat uk gezond en wel nog zeker 30 weken blijft zitten.
Durf niet zo goed te bellen.. Want vorige keer zeiden ze ook. Zolang het geen helderrood bloed is wat blijft stromen of zolang je geen krampen hebt zal er niet zoveel aan de hand zijn. Maar toch, je word zo onzeker. Ben blij als ik volgende week woensdag m'n afspraak heb.
Gewoon bellen hoor. Ik heb zelf nu 4x bloedverlies gehad (met 5 weken, 8 weken, 13 weken en 16 weken) en ik mag gewoon elke keer bij de GYN komen als het zo is. De laatste keer met 16 weken zelfs 3x gevloeid in 1week tijd en een weekje rust opgelegd gekregen. Elke keer werd er weer even met een echo gekeken of frummeltje het nog goed doet. Echt niet met de onzekerheid blijven lopen want stress is helemaal niet goed!
beste happynienja, Ik herken dit heel erg van bij mijn eeste zwangerschap die op een ma is geeindigd. Ik hoop natuurlijk van harte dat het bij jou anders is, maar ik had ook geen buikpijn bleef bruinrood verlies houden, zelfs leek het soms op roest kleur. geen buikkrampen e.d. Helaas was dit niet goed en is het bij 6 weken gestopt met groeien. Bij mijn 2e zwangerschap heb ik ook veel gebloed, maar meer helder. Gelukkig was hier niks aan de hand en hebben we een zoon op de wereld gezet. Nu de 3e keer weer in verwachting en heb soms lichtbruin verlies, geen zorgen heb ik hierover. Maar het belangrijkste is dat je echt gaat bellen en niet in onzekerheid gaat zitten! Succes!!
Bellen hoor, ik vind het niet kloppen dat ze zeggen dat er niet veel mis kan zijn omdat er geen bloed stroomt of geen krampen zijn..ik had helemaal geen bloeding maar toch een missed abortion..ik hoop voor je dat alles goed is!!