28 weken zwanger en vreselijk benauwd hebben

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lein79, 20 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    Beste Vk,

Ik ben momenteel 28 weken zwanger en heb het sinds 2 dagen vreselijk benauwd, daarnaast heb ik last van hartkloppingen, extreme vermoeidheid en slecht zicht. Af en toe weet ik van ellende niet meer waar ik het zoeken moet. Moet ik met deze klachten er aan denken dat er iets aan de hand is wat mijn zwangeschap in 'gevaar' kan brengen of is het juist onschuldig? Graag uw mening.

Groetjes Marjolein

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik zou even overleggen met je eigen verloskundige, maar je kunt ook bij je huisarts terecht.
    Ben je eerder benauwd geweest of heb je astmatische klachten?
    Hartkloppingen kunnen bij de zwangerschap horen, vermoeidheid ook. Slecht zicht eigenlijk niet.
    Voel je je kindje goed bewegen? Zijn je controles tot nu toe in orde?
    Beterschap!

Mirjam

3. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    Hoi,

Bedankt voor je reactie ik heb nooit eerder asmatische klachten gehad of iets in die richting, gelukkig voel ik de baby goed bewegen. Verder gaat het redelijk in deze zwangerschap ik heb wel eerder met ongeveer 20 wkn 3 dagen in het ziekenhuis gelegen ivm vroege wee actiteit en heb dus ook weeremmers gekregen, maar ik neem aan dat deze klachten daar verder geen invloed op hebben?! Morgen als de praktijk open is bel ik sowieso mijn HA wel even want ik heb echt last van mijn ogen, ik zie nl haast geen diepte meer heel raar en bijzonder vervelend :(

Groetjes Marjolein

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    Slim om de huisarts te bellen. Laat je even weten wat eruit komt?
    Mirjam

Deel Deze Pagina