Ik wil héél graag voordat mijn vriend op vakantie gaat naar Frankrijk voor een aantal weken voor een geslachtsbepaling zijn geweest bij een echobureau. Hij gaat aankomende vrijdag weg, dus wil proberen dan deze week een afspraak te maken. Ik ben dan 15 weken en een paar dagen.. Zou het dan al mogelijk kunnen zijn?
volgens mij hebben zowel jongetjes als meisjes tot 16 weken het zelfde hangen weet het niet weker hoor je zou het echo buro een moeten bellen
Wij hebben een pretecho gehad met 15w3d. De echoscopiste dacht toen een piemeltje te zien, maar zei ze, pin me er niet op vast. Nou hebben we vorige week de 20 weken echo gehad. En weer een piemeltje, dus we krijgen een jongentje
Ik kon mijn nieuwschierigheid ook niet meer bedwingen met 16 weken en ben ook voor een pretecho geweest, Er was toen heel duidelijk een piemeltje te zien,Met 20 weken echo ook en afgelopen zaterdag bij de 3d echo was het nog steeds een jongen hoor haha
We mogen vanavond voor een pretecho en de vrouw heeft beloofd dat ze haar best gaat doen om te kijken wat 't gaat worden.. Ben echt zó benieuwd! Denk dat ik voor 15 euro meer het op dvd laat vastzetten..
En? ben benieuwd...wij gingen bij kleine 16 weken ooke n ze was er van overtuigd dat het een jongetje werd en jawel dit is gisteren weerbevestigd bij 20 weken echo...
Nee, die in overvecht wilde het niet doen.. Pas na de 19/20 weken. Dus heb nu een ander echo bureau gevonden in Driebergen en dan neem ik wel gelijk dvd erbij..
Jep.. heb ook de dvd genomen. Kunnen we lekker vaak kijken naar... ze PIEMEL! Hahaha.. hij kwam gelijk goed in beeld en we hebben hem zowel op dvd vastgelegd 3 x als op foto.
wat leuk meid een jongen gefeliciteerd raar hoor dat die in overvecht het niet wilde doen goed voor de klanditsie hahahaa
Wij gaan as dinsdag voor een geslachtsbepaling en dan ben ik 17 weken en 3 dagen en dan moeten ze het wel kunnen zien en zo niet dan mogen we gratis terugkomen! Ben te nieuwsgierig dus ik kan niet wachten tot dinsdagavond. Hadden jullie een gevoel wat jullie zouden krijgen?
Hoi hi, Mag ik vragen welk echo bureau dat is? Ik zelf en mijn man hebben heel sterk het gevoel dat het een jongetje wordt. Heel raar maar in baby zaken lopen we nooit op meisjeskleding af, standaard op jongenskleding.... en ook qua inrichting lopen we te dagdromen van een jongenskamer... maaaaar alles is welkom....