Ik had altijd een hele korte cyclus vaak 22 dagen en 1 keer 26 dagen maar vaak altijd korter dus je zou denken dat mijn eisprong vroeg zou zijn. Nu bleek ik volgens mijn termijnecho meer dan 8 dagen korter zwanger te zijn en dat is heel vreemd omdat ik toen al ongesteld had moeten worden! Dus ik zou een eisprong op dag 21 gehad moeten hebben. Ze deed ook 3 metingen en de 1e meting was 9,3 weken toen 9.4 weken en uiteindelijk rekende computer uit dat ik 9 weken en 2 dagen was! Wat moet je nu geloven? Nu was ik vorige week voor een geslachtsbepaling en toen was ik weer 3 dagen verder dan mijn uitgerekende datum! Ze kunnen het toch niet precies op de dag meten volgens mij want waarom waren het meerdere metingen bij mij met 3 verschillende dagen! Was dat bij jullie ook of hebben ze echt maar 1 meting gedaan?
nee bij mij hebben ze ook al heel wat metingen gedaan en soms zaten er zelfs verschillen van ruim 7 dagen.. ik denk dat zodra de baby groter wordt ze beter kunnen gaan meten, want als de baby nog erg klein is is dat natuurlijk lastiger..