Ik ben net terug en het viel me wel heel erg tegen .... Ik ben geen 5 weken zwanger maar 4 weken en 4 dagen .. Er was nog niet heel veel te zien hij duwde en duuwde en hij zag wel een heeeel klein stipje ..Hij zei je bent eigenlijk veel te vroeg voor een echo dus over 2 weken zullen we nog is kijken dan is het al een stuk groter Mijn baarmoeder slijm is 10 mm is dit goed ? MOet zeggen dat ik nu wel erg bang ben liefs hellen
Hey, ik zou me geen zorgen maken hoor, als ze al een halve millimeter ernaast zitten scheelt al gelijk een paar dagen, en als je nog niet zo ver bent, valt er nog weinig te meten, ik heb in het begin ook vroege echo's gehad en allemaal verschillende data's
Hey Hellen, toen ik mijn eerste echo had dacht ik ook 5 weken zwanger te zijn ik was toen ook pas 4 weken zwanger. Ik schrok ook heel erg. De week erop moest ik terug komen en toen was het heel erg gegroeid! Ik zou me geen zorgen maken. Je kan gewoon een late eisprong hebben gehad ofzo! Liefs Stephanie
Dank jullie voor de berichtjes ... Heb net contact opgenomen met de gyn ..want ik was zoow bang dat ie zou zeggen je bent toch niet zwanger ..Ze hadden nl bloedgeprikt vanmorgen ... EN hij vertelde dat als de bloedwaardes te hoog waren het ergens anders kon zitten .. Maar gelukkig alles is goed mijn hcg was verhoogt dus het klopt allemaal .. Weet je ik ben zoow bang dat er och iets mis zou zijn want kan het gewoon nog niet geloven dat IK zwanger ben ...Denk dat gebeurd altijd bij een ander die wonder en niet bij mij .. (wij hebben al 6.5 jaar behandelen erop zitten omdat ik PCO heb ....Vorig jaar ivf gedaandus echt een wonder Maar nu hoef ik me niet zoveel zorgen te maken denk ik ... Had het me gewoon anders voorgesteld denk ik .want had verw8 dat er duiderlijk wat zou te zien zijn .... Ik d8 nou dan bel ik zoow voor de bloeduitslag en dan zouden ze zeggen dat ik niet zwanger zou zijn .... Ik heb denk ik net als altijd een late eisprong gehad want toen ik nog op controle altijd giing had ik met dag 18 pas mijn eisprong (pco gevalletje) liefs hellen
Fijn zeg! Gefeliciteerd. Eng is dat he... ik had vanmorgen dat ze eerst niets zag.... toen haalde ze onze arts er maar bij.... Ik kan het ook amper geloven. Heb niet zo lang als jullie moeten wachten op dit wondertje (de helft van de tijd), maar ik heb ook meer tijd nodig vrees ik om het me te realiseren. Op naar de volgende echo !
Hoi Hellen dat is wel even een domper ja, maar blijf er wel vertrouwen in hebben dat het dit keer wel goed blijf gaan, ik weet dat het moeilijk zal zijn omdat jullie al genoeg hebben meegemaakt maar geloof erin. Ik geloof ook in jullie dat het helemaal goed komt, en over 8 maanden heb jij je baby in je armen. Liefs Jolie
probeer je niet te veel zorgen te maken meid bij mij zeiden ze ook ineens nee hoor je bent een week korter zwanger in t begin en alles gaat nu goed maar ik weet hoe moeilijk t is maar alles komt goed veel liefs mieke
Hey Hellen, ik heb het verleden week ook meegemaakt. Ik dacht dat ik 6 weken zwanger was maar toen ik voor mijn eerste echo ging bleek dat aan de hand van mijn bloedtesten ik nog maar 5 weken zwanger zou zijn. Ik was ook enorm teleurgesteld en ben ook onzeker. Volgende week mag ik voor een 2e echo gaan.
meestal wijst een eerste echo uit dat je minder ver heen bent dan je denkt de berekening klopt ook niet he want je bent de eerste 2 weken die je eigenlijk wel meetelt niet zwanger en de 1 krijgt zijn eisprong eerder dan de ander dus kan altijd een paar dagen schelen maar vind wel dat ze je erg vroeg gestuurd hebben voor een echo meestal met 6 a 8 weken wordt de eerste echo gemaakt ook omdat met 6 weken het hartje klopt maar goed nu mag je nog een keertje gefeliciteerd met je zwangerschap en natuurlijk een hele fijne zwangerschap