Hallo allemaal. Gister avond begon het te rommelen in mijn buik. Steken en soort menstruatie krampen. Eenmaal op bed leek het meer op darm kramp. Maar dat was niet het geval. Vanmorgen niks aan de hand, toen ik opeens last van lage rugpijn kreeg. Dit werd alleen maar erger en nu loop ik krom van de pijn. Hete douche ook niet erg geholpen. Maar als ik lig voel ik even niks (behalve als ik mijn benen beweeg) ook had ik heel erg last van een trekkende huid, en kreeg ik opeens lichte straie aan de zijkant van mijn navel. Nu loopt mijn baby 2/3 weken voor qua groei. Zou het bandenpijn zijn, indaling, of zou mijn lichaam zich al klaar aan het maken zijn om te bevallen? Sorry voor het lange verhaal. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Groetjes
Ik zou even de vk bellen als je er nog last van hebt.... Pijn in m'n rug heb ik niet gehad als indalingspijn.. Maar bij iedereen is het anders... En ze zeggen niet voor niks dat je bij onzekerheden moet bellen
klinkt mij in mn oren als indalings pijn. ikzelf heb het niet echt als pijnlijk ervaren meer als vervelend maja dat is voor iedereen anders. ik herken me wel een beetje in je verhaal.
Ik ben ruim 32 wkn....van de week te horen gekregen dat die kleine is ingedaald, ik heb hier verder helemaal een last van gehad. Niks van gemerkt.. Wel nu een beurs schaambeen/bekken.als of je flinke trappen heb gehad daar beneden....maar dat kan ook komen doordat ik vrij druk ben geweest afgelopen dgn...