Korter zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Skattie1985, 1 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skattie1985

23 jun 2009
    27
    0
    1
    hallo ik ben 5 juni voor het laatst ongesteld geweest en op 9 juli een positieve test en ik moest 30 juli voor de 1ste keer na de verloskundige ik d8 zelf ongeveer 8 weken te zijn en nu ben ik 6 weken en 2 dagen ik had een echo gehad en ze d8 dat ik een miskraam zou krijgen ze d8 dat er geen vrucht inzat maar dat ze verder ging kijken was er gelukkig wel een hartslag te zien.Komt het vaker voor dat iemand korter zwanger blijkt of moet ik me zorgen maken de vrucht was 0,44 cm ik wou weten of dat goed is ik heb voorderest nix gevraagd aan de vk want ik was zo geschrokken.

En weet u tips tegen misselijkheid heb het bijna de hele dag en moet ongeveer 5x per dag overgeven.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOihoi,

Het komt vaak voor dat je toch wat minder ver blijkt te zijn dan je dacht. DIt komt doordat we geen controle over de celdeling hebben. Bij de een gaat dat sneller dan bij de ander.
    Het hoeft niet te wijzen op een miskraam. De echo zal waarschijnlijk over twee weken herhaald worden als het vruchtje dan mooi is gegroeid hoef je je geen zorgen te maken.
    Je kan bij de huisarts een recept voor emesfane vragen dit helpt tegen de misselijkheid. Vaak kan je de misselijkheid ook weg eten, zorg dat er altijd een laagje in je maag ligt!

Imke

Deel Deze Pagina