Hallo, Heeft iemand ervaringen met het gebruik van de Nuvaring en dat die nu gestopt is ...hoe lang daarna kan je zwanger worden...omdat ik veel lees over ontpillen heeft dan de nuvaring dat ook? Graag ervaringen?! liefs
He Diddl, Ik heb zelf de nuvaring gebruikt en ik was na 5 maanden zwanger. (helaas miskraam). Ik heb zelf bijna geen ontpillingsverschijnselen gehad, maar ja, dat verschilt per vrouw. Bij mij was het dus redelijk snel raak. Heel veel succes!
Ook ik heb de nuvaring gebruikt (bijna 1,5 jaar). Maar ook hier weinig/geen ontpillingsverschijnselen.... wel nog niet zwanger. Maar zitten 'pas' in ronde 5.
hier hetzelfde verhaal als ienieminie.. maar wel ontpillingsverschijnselen gehad hoor! heeft 2 a 3 rondes geduurd..
Hey Diddle, Hier ook een ex-nuva (2,5 jaar gebruikt). Ben gestopt op 11 aug en zit nu op mijn eerste nuvaring-loze ongi te wachten. Voelt alsof het er al 3 dagen aan komt, maar er gebeurd niks. Als ik niet zwanger ben nu, dan heb ik wel wat last van ontpillingsverschijnselen (althans, dat denk ik, maar kan dus ook ovulatie verschijnselen zijn). En anders waren het zwangerschapssymptomen,hahaha! Ik wacht nog maar even af! Groet Snoozie
Hey Snoozie, Wat jij hebt dat heb ik dus ook...steeds het gevoel, dat het er aan komt maar tot op heden niks....wel buikpijn, onderrug pijn enzo, vandaag zou ik het volgens de "normale" cycles moeten worden....ben benieuwd, ik ben dus al voor de 2e ronde denk ik want ik heb de ongesteldheid al gehad na mijn stoppen van 20 juli ik werd het tot op 17 juli.... Hopelijk is het bij jou snel raak... Greetz
Hai Diddle, Bij mij waren het dan toch ontpillingsverschijnselen! vanacht heeft het zich eindelijk doorgezet. Dus mijn eerste cyclus is nu 30 dagen, vind ik wel netjes. Ik ben benieuwd wat het bij jou gaat worden....cyclus of misschien zwanger? Jammer dat ons lijf de symptomen van ongi en zwangerschap zo op elkaar doet laten lijken. heel verwarrend, voor al die ongeduldige meiden zoals ik, hihihi Ik hoop voor jou ook dat je snel zwanger raakt, Succes, Groet snoozie
Hallo, Ik heb eerst ongeveer 10 jaar de pil geslikt en daarna ben ik overgestapt op de nuvaring. Die heb ik 1,5 jaar gehad. Mijn eerste cyclus duurde 60 dagen. De twee cycli daarna heb ik getempt en daar kwam ook niks uit, volgens mij was dat ook nog ontpillen. De cyclussen daarna weet ik niet maar ik was deze 7de ronde weer begonnen met ovutesten en nu heb ik wel een eisprong. Volgens mij is het bij iedereen anders. Succes!
Hoi, Nou ik denk ook wel dat dat bij mij zo is hoor alleen heb ik al een week last van krampen in me buik en onderrug ...en dan denk ik het komt maar mooi niet ....maar heb echt geen gevoel, dat ik zwanger ben hoor....we zullen vandaag de 28 e dag ..... We houden elkaar op de hoogte... Greetz