8 dagen DPO ongesteld, wat nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door swagartist, 29 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swagartist

swagartist Niet meer actief

Meiden,

Vanaf april probeer ik zwanger te raken.
    Na wat maandjes m'n cyclus volgen deze maand voor het eerst begonnen met ovutesten.

Mijn cyclus was tussen de 26-35 dagen.

CD 1 was 6 augustus
    CD 15 en 16 was smileys
    En nu
    CD 24 (8 dpo) word ik opeens ongesteld

Wat moet ik nu doen? Kan ik nu al naar de huisarts met mijn probleem?
    Ik maak me echt zorgen of ik nu wel kinderen kan krijgen en ben echt een beetje in paniek.

2. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Is het geen innestelingen bloeding? Die zijn vaak wel minder zwaar als ongesteld

3. mrsb

mrsb Actief lid

24 okt 2010
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon even doorgaan een paar maanden met ovulatie testen. Je zegt dat je cyclus normaal wel wat langer is, dus dan is de kans groot dat je luteale fase ook gewoon langer is en gewoon binnen de categorie normaal valt. Wie weet is het deze maand gewoon een uitzondering.

4. swagartist

Nee het zet goed door ook de krampen in m'n buik zijn zoals een gebruikelijke ongesteldheid

5. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ben je ook in april gestopt met de pil? Dan is het wellicht je cyclus die nog op orde moet komen?

Huisarts heeft weinig zin, je krijgt pas een doorverwijzing wanneer je bijv. Een x aantal maanden elke keer op 8 dpo ongesteld wordt. Lijkt me wat vroeg voor een tocht naar de huisarts dus ;).

6. swagartist

Ja in april gestopt. Ik dacht dat ik wel ontpilt was omdat lengte vd cyclus wel best regelmatig was

7. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Het kan nog wel wat regelmatiger ;). Als je twijfelt is het slim om je komende rondes ovulatietesten te blijven gebruiken, dan krijg je een goed inzicht in je cyclus.

Hopelijk is het een innestelingsbloeding :D.

8. swagartist

Ja, dat ga ik zeker doen. Ik blijf het even goed in de gaten houden.
    Ik hoop niet meer op een innestelingsbloeding, want m'n buik en rug doen echt super pijn. M'n hele lijf roept ongesteldheid. Heb jij al getest? 1 dag overtijd op je banner?

9. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik heb na 3 a 4 korte luteale cycli bij de huisarts een balletje opgegooid. Die heeft me toen doorverwezen naar ziekenhuis, maar dat kan ook te maken hebben met een eerdere miskraam en de diagnose pcos (waar ik op dit moment niet zoveel last van heb). Tijdens het intake gesprek bleek ik net zwanger te zijn. Dus een korte luteale fase hoeft niet altijd iets te beteken.

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik zou gaan tempen om nog meer inzicht te krijgen.
    Hopelijk is het iets eenmaligs, een lf van 7 dagen is wel erg kort:(

11. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik ook, vier rondes elke keer lf van 8/9 dagen. Een keer zelfs 6, toen vond mijn ha het ook mooi geweest.

Banner loopt een dag voor denk ik en is nu niet meer up to date, had deze ronde een dag later mijn eisprong. Nu met de utrogestan is mijn nod 5 dagen later! Dinsdag zit ik op 14 dpo en moet ik testen. Maar ik heb zondag al een testdate staan met een zp-vriendinnetje :D.

(Enmisschientestikmorgenochtendjustforthehellofit).

Deel Deze Pagina