Kortere cyclus of innesteling? 3 maanden gametix f

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kolibrie90, 8 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kolibrie90

6 jan 2024
    8
    0
    1
    Vrouw
    Hoi
    Ik ben eventjes helemaal het Noorden kwijt. We zijn nu reeds in ronde 11 en ik had deze maand precies wel erg goede hoop dat het deze keer ging lukken. Ik kon niet wachten om te testen en heb 5 en 4 dagen voor nod een testje gewaagd, uiteraard negatief. Nu zou ik pas overmorgen ongesteld moeten worden. Normaal heb ik eerder dat mijn cyclus eens wat langer duurt, maar nooit korter. Nu heb ik ineens vandaag toch mijn maandstonden, 2 dagen te vroeg. Ik dacht eerst nog dat het een innesteling kon zijn. Maar het is meteen helderrood en ik heb de normale klachten zoals anders: prikkelbaar, rugpijn, goede migraine aanval gehad, moe, ....
    De kans dat het een innesteling is is klein waarschijnlijk??
    Ik heb deze maand ook 'alweer' corona gehad, ik weet niet of dit iets kan doen met de cyclus. Maar ik neem ook al 3 maanden 'gametix f' op aanraden van de gynaecoloog. Zou dit mijn cyclus kunnen verkort hebben?
    Het wordt allemaal zo ingewikkeld, verwarrend en die maandelijkse teleurstelling is echt vermoeiend. Respect voor diegenen die al zo lang wachten.
    In februari 23 had ik ook wel nog volop mijn maandstonden, waarna bij een miskraam aan 6 weken bleek dat ik toch zwanger was. Dus waar ben je dan nog zeker van?

Deel Deze Pagina