Hey meiden! Mijn vriend en ik zijn bezig voor ons 2e kindje. Bij ons eerste kindje het geluk gehad dat het ons heel snel was gegund,bij de 2e ronde! Ik dacht dat een tweede minder spannend zou zijn, maar dat valt toch tegen Ik heb 4 april begin laatste menstruatie gehad en zaterdag ochtend positieve ovu. Had vrijdag niet getest maar denk dat ik toen ook al mijn piek had. Veel krampen en steken en pijnlijk tijdens het klussen. Waarschijnlijk is mijn ei zaterdag of zondag gesprongen. We hebben woensdag, vrijdag avond, zaterdag avond en maandag avond geklust. Denken jullie dat er een kansje in zit?? Ik merk nu nog niet veel, maar denk dat de eventuele innesteling ergens het weekend zal zijn. Heb nu af en toe wat krampjes en steekjes en voel mijn onderrug, maar niet veel meer. Maandag en dinsdag veel dikke witte afscheiding gehad. Nu is dat wat minder. Ik hoor graag van jullie meiden
Ik acht de kans... 50% haha ja tuurlijk is er een kans, maar die is er vrijwel altijd. Ik heb ook 4 april m'n eerste dag menstruatie gehad dus ik wacht met je mee, heb je een regelmatige cyclus? De mijne ligt nu op zo'n 35/36 dagen dus ik kan pas 9 mei testen.. Ik hoop voor je dat het snel raak is!
Ik hoop het ook voor jou Bloem93! Dit is pas onze eerste ronde, maar denk dat ik ook een cyclus heb van circa 34 dagen. Dit omdat ik waar mijn ei het weekend heb gehad. Bij ons 1e kindje had ik een cyclus van 31 en 30 dagen en toen zwanger. Dus ik schat dat het nu ook ongeveer rond die dagen zal zijn. Afwachten maar.. Jij klachten o.i.d.? Of denk je dat het deze maand hem niet is geworden?
Hoi Tilleke, Mijn begin van de laatste menstruatie was 6 april en mijn cyclus duurt 30 dagen. ik denk dat ik 6 mei ga testen.. het is zo spannend allemaal. Ik heb 22 of 23 april mijn ei gehad. Mijn buik was flink aan het rommelen toen. Natuurlijk die dagen flink geklust. Maar ik voel vrij weinig en soms wat stekken in mijn borst. Maja heb ook vaak het idee dat veel tussen mijn oren zit. Ik liep net in het ziekenhuis voor mijn oma ( niks ernstigs ) maar daar zag je veel zwangere vrouwen lopen. Wat hoop ik daar snel tussen te zitten. Dit was trouwens onze 5e ronde en als het nu niet raak is, ga ik ook een ovulatie test gebruiken voor de zekerheid.
We zitten nu ook in de eerste ronde, voor onze dochter 1,5 jaar bezig geweest dus hopelijk gaat het bij een tweede sneller! Ik had onregelmatige cyclussen voor m'n dochter maar niet zo lang als de 35/36 dagen nu Ik denk dat er weinig kans is deze maand, heb ineens sinds vanmorgen last van ongie krampen, maar heb ook wel erg last van m'n stoelgang de laatste dagen, dus kan ook goed daar van komen. Laten we hopen dat we allemaal snel zwanger zijn!
Ik zal voor je duimen Bloem93! Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook van die krampjes na mijn ei en was zwanger! Dus laten we het hopen..
Ik kan het me van de vorige keer niet meer herinneren, stom is dat. Maar ik duim voor ons beide dan maar haha