Vroeger toen ik de pil slikte, was ik zo'n 5 dagen ongesteld (van het lichte begin, heftige middenmoot en wat bruin op het laatst). Maar sinds ik sinds maart met de pil (marvelon) ben gestopt lijkt de menstruatie steeds korter te worden. Zoals jullie in mijn onderschrift kunnen zien, is mijn menstruatie de laatste 3 maanden steeds onregelmatiger aan het worden, waarbij er nu ook spotting (heel licht bruinverlies) enkele dagen voordat het doorbreekt te zien is. Maar nu duurde het de laatste keer dus 32 dagen, langer dan ooit dus, en de menstruatie zelf maar 2 dagen! Namelijk vrijdag en zaterdag. Vrijdag behoorlijk heftig en zaterdagavond zo goed als over (nu had ik wel vanaf de donderdag een week ervoor en maandag t/m donderdag die spotting). Is zo'n korte menstruatie wel normaal? Niet dat ik het erg vind, maar ik ben benieuwd of meer meiden dit hebben.
Ja hoor,ik heb het ook! mijn menstruatie duurt nu maar goed drie dagen. dus volgens mij volledig normaal hoor meid!
Hallo, Ik heb ook maar 2 dagen. Ik was al bij een verpleegkundige geweest en die zei ook dat het volkomen normaal is om een kortere menstruatie te hebben. Petra