Eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mirre, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Wie herkend het...een zeurend ongi gevoel net na de eisprong?
    Heb gisteren in een opwelling een ovu test gedaan (deze ronde even rustig aan/pas op de plaats )...en deze ene was gelijk positief (digitale/smiley) :D
    Nu heb ik een zeurend gevoel in m'n buik sinds vanmiddag net alsof ik ongesteld moet worden en had vanmiddag diaree/hele dunne ontlasting/krampjes.
    Het is de eerste keer dat ik met de ovulatie dit voel...het is dat ik een posi ovu test had...anders zou ik denken dat m'n menstruatie er aan zit te komen.

Liefs Mirre

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik had dat vorige maand ook! Dat ongi gevoel en volgens mijn temp.kaart had ik gelijk...
    EN gelukkig tijdig geklust want het was raak. Echter is het een MK geworden.

Nu heb ik het een aantal dagen gehad, tot gister zeg maar maar mijn temp.kaart geeft niets aan helaas. Wel hebben we veel geklust omdat ik gewoon "voelde" dat ik in mijn vruchtbare periode zit. Ik hoop idd dat November jou maand wordt!

Liefs Silla

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Heb steeds buikborrels alsof m'n buik van streek is
    M'n ei is gesprongen zat. 00.00 uur, want toen heb ik steken gevoeld, maar het is nu ma.ochtend en m;n temperatuur gaat heel gestaag/weinig omhoog....dat vind ik vreemd :(
    Je zou bijna denken het ei moet nog springen, maar dat geloof ik niet.

Deel Deze Pagina