Ik voel me er totaal niet gerust op. Heb zterdagnacht tot half 2 in het ziekenhuis gezeten. Zou ongeveer 6 wekenen een paar dagen zwanger moeten zijn. Ik kreeg in eens heel veel pijn in mijn onderbuik, heel zeurend en constant. De VK gebeld en omdat ik een paar keer geopereerd ben aan cystes op mijn eierstokken wilde ze dat ik naar t ziekenhuis zou gaan om een echo te laten maken. Want er zouden door die operaties verklevingen kunnen zitten en dus een BBZ kunnen zijn. Er werd bloedgeprikt, ze keken mijn urine na en uiteindelijk een echo. In mijn bloed zat idd een hoeveelheid hcg vergelijkbaar met ongeveer 6 weken. Dat klopte dus. Maar toen de echo, een vruchtje was er ook te zien, alleen met de grootte van ongeveer 5 weken.... Volgende week donderdag weer terug voor een echo om te kijken of het isgegroied...ik ben zo bang dat het fout zit... Heb wel gevraagd hoe het dan met de hcg waardes zou zitten. De gun zei dat ze mijn hcg waarde lager had verwacht als het vruchtje al een week niet meer ozu leven. Dat is ergens wel geruststellend... Maar toch, heb er zo'n rotgevoel bij....
Bijven hopen hoor!! Bij mijn MA was mijn hcg gezakt en daardoor wisten we al dat het niet goed zat (en op de echo was dan ook te zien dat het hartje was gestopt), dus als jou hcg goed is heb ik toch goede hoop dat alles in orde is. we zullen zeker duimen, veel moed met het wachten op het hopelijk goed nieuws!!