zwanger maar niks terug te vinden

Discussion in 'Zwanger worden' started by liza1991, Jan 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liza1991

liza1991 Bekend lid

May 14, 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    He meiden,

Ik ben heel erg benieuwd of iemand dit herkent het blijft me maar bezig houden ben ik nu wel echt zwanger geweest?

In mei had ik 2 dagen voor nod posi test streepjes test zeg maar. Toen dag van nod posi cb test 1-2 weken zwanger. Ik werk als stewardess en was toevallig die maand in Nederland vanwege ziekte. Heb die maand ook in ziekehuis gelegen. Nouja iig die avond kreeg ik bruine afscheiding en was zwanger svhapstest van cb dus negatief ook meteen er stond niet zwanger. Dag erop was het moederdag menstruatie doorgebroken zeg maar. Die dag daarna had ik pijn in mijn buik en ben ik in ziekehuis gecheckt niks te zien meer aan hcg en het leek hem sterk aangezien baarmoederslijmvlies gewoon normaal uitzag. Dus eigenlijk werd er gezegt je bent niet zwanger geweest ,, (hallo ben ik dan gek ik heb toch niet voor niet niks posi test.

Afgelopen maand toevallig ziek van werk gehele maand. Zijn al jaar bezig zwanger te worden. En ik was overtijd en teste positief en cb plustest ook ze waren nniet allemaal even duidelijk maar zeker wel positief. 5 dagen na mijn nod kreeg ik ineens bloed verlies. Voornamelijk slijm en denk dat ik uiteindelijk het vruchtje ben verloren met 5 weken. Dus ik naar fertiliteit arts geweest waar ik al liep sinds een maand. Weer gecheckt alles was al schoon en hcg hormoon was alweer normaal . Dat werd gechekt laatste dag van dat ik bloed verloor ..

Il snap er helemaal niks van want al die maanden warenmn testen altijd negatief. Maar deze 2maanden dus niet . Kijk evt maar in album staat van deze maand een foto.

Xx

2. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    :( ik heb dat ook heel vaak gehad, vroeg misgegaan. Sterkte X

3. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Hoi,

Het klinkt als 2 zeer vroege miskramen. Het nadeel van voor of op je NOD testen is dat er nog best een redelijke kans is dat er iets misgaat. De meeste vrouwen zijn meermalen in hun leven zwanger (als ze geen anticonceptie gebruiken), maar weten dat niet omdat ze uiteindelijk ongesteld worden. Dat is dan een zeer vroege miskraam, maar omdat ze niet getest hebben weten ze dat niet en gaan ze er gewoon van uit dat de menstruatie een dag of paar dagen later is gekomen.

Rot om te zeggen, zeker gezien het feit dat je al zo lang bezig bent, maar ik denk toch aan miskramen. Maar dat betekent tegelijk ook dat je zeker wel zwanger bent geweest (als mijn vermoeden klopt).

Groetjes Patricia

4. liza1991

liza1991 Bekend lid

May 14, 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Dankje voor reacties , maar heb dus laatste maand pas na mijn nod getest. Vremed dat erna niks meer zichtbaar is geen hcg of wat dan ook. Maar maakte me druk dat ik niet zwanger kan worden eig wel logisch ben nooit thuis.

Tnx iig

5. lunap

lunap Fanatiek lid

Oct 15, 2011
    2,064
    6
    38
    Denk vroege miskraam:(

6. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Als je per ongeluk op het gedeelte plast waar de streepjes moeten komen slaat de test ook wel eens positief uit. (zelf ervaren)

7. liza1991

liza1991 Bekend lid

May 14, 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Maar daar zit bij veel testen zn raampje , en bij cb digital kan dat al helemaal niet . Zal wel heel veel toeval zijn 3 testen die foutief posi zijn toch? Nouja morgen weer naar fertiliteit nieuwe eisprong vaststellen

8. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Hoi Liza, wat vervelend voor je, meid! Heb dat ook twee keer gehad. Testen waren ook gelijk weer negatief.

Helaas gaat het vaak nog in dat stadium mis.

Heel veel succes en sterkte!

9. xSimone

xSimone Niet meer actief

Klinkt als een vroege miskraam inderdaad! Sterkte.
    Het gene wat ik raar vind en dus aan twijfel, is, dat je HCG hormoon normaal gesproken ook na een miskraam 4 tot 6 weken actief hoort te blijven. Dus je dan ook normaal gesproken positief hoort te blijven testen!

Maar.. heel veel sterkte! xSimone

10. mama73

mama73 Actief lid

Aug 22, 2013
    195
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is niet altijd waar hoor.
    Ik teste ook voor NOD al positief en op NOD was de streep nog duidelijker, 2 dagen na NOD zelfde streepje (niet knallend maar wel duidelijk zichtbaar)
    Op 4 wkn en 6 dgn (dus 6 dgn na NOD) was mijn test weer helemaal negatief, de dag erop dus met precies 5 wkn begon het bloedverlies, gevolgd door een "gewone" menstruatie.
    Bij mij is het dus ook al snel mis gegaan en in het begin is het HCG zo weer terug bij af.

11. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Bij een vroege miskraam blijft het HCG over het algemeen niet zo lang in je lichaam. De waarde is nooit erg hoog geworden, omdat het vrijwel meteen weer mis ging. Dus het is ook heel snel weer uit je lichaam. Bij een vroege miskraam test je heel vaak erna meteen weer negatief. Of je ziet de test van tevoren al vager worden.

Bij een latere miskraam zijn je HCG-waarden veel hoger geweest. Het duurt vaak een poos voordat het afgestoten wordt, waardoor de HCG-productie op gang blijft. Want het vruchtje of de placenta blijft HCG produceren, zolang het nog in je lichaam zit. Of er is een curretage nodig. En dan kan het een hele poos duren voordat het weer op 0 staat. Daardoor kun je nog weken na de miskraam of curretage positief testen.

Share This Page