zwanger maar niks terug te vinden

Discussion in 'Zwanger worden' started by liza1991, Jan 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liza1991

liza1991 Bekend lid

May 14, 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    He meiden,

Ik ben heel erg benieuwd of iemand dit herkent het blijft me maar bezig houden ben ik nu wel echt zwanger geweest?

In mei had ik 2 dagen voor nod posi test streepjes test zeg maar. Toen dag van nod posi cb test 1-2 weken zwanger. Ik werk als stewardess en was toevallig die maand in Nederland vanwege ziekte. Heb die maand ook in ziekehuis gelegen. Nouja iig die avond kreeg ik bruine afscheiding en was zwanger svhapstest van cb dus negatief ook meteen er stond niet zwanger. Dag erop was het moederdag menstruatie doorgebroken zeg maar. Die dag daarna had ik pijn in mijn buik en ben ik in ziekehuis gecheckt niks te zien meer aan hcg en het leek hem sterk aangezien baarmoederslijmvlies gewoon normaal uitzag. Dus eigenlijk werd er gezegt je bent niet zwanger geweest ,, (hallo ben ik dan gek ik heb toch niet voor niet niks posi test.

Afgelopen maand toevallig ziek van werk gehele maand. Zijn al jaar bezig zwanger te worden. En ik was overtijd en teste positief en cb plustest ook ze waren nniet allemaal even duidelijk maar zeker wel positief. 5 dagen na mijn nod kreeg ik ineens bloed verlies. Voornamelijk slijm en denk dat ik uiteindelijk het vruchtje ben verloren met 5 weken. Dus ik naar fertiliteit arts geweest waar ik al liep sinds een maand. Weer gecheckt alles was al schoon en hcg hormoon was alweer normaal . Dat werd gechekt laatste dag van dat ik bloed verloor ..

Il snap er helemaal niks van want al die maanden warenmn testen altijd negatief. Maar deze 2maanden dus niet . Kijk evt maar in album staat van deze maand een foto.

Xx

2. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    :( ik heb dat ook heel vaak gehad, vroeg misgegaan. Sterkte X

3. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid