Vorig jaar zijn wij met Luuk zijn verjaardag (26 januari) met 50% korting naar CP geweest. Iemand een idee of dit jaar weer zo'n aanbieding gaat komen? Ik heb in die week al vrij gevraagd Of misschien een ander park met 50% korting voor die periode (laatste week januari)? Bedankt alvast
ik zal even kijken of die korting nog geldig is ; heb toevallig vorige maand CP geboekt met 50 % korting
moet je ven goed bij de actievoorwaarden kijken. Op een hoop datums kan je het niet gebruiken. En via de links wat ik gegeven heb via daar kan je het beste drukken op nu boeken. Succes mij is het wel gelukt om met die code te boeken :d wij gaan in januari in een vip cottage zitten. Krijg ik voor me verjaardag
Ik wilde ook met de verjaardag van Luuk maar manlief kan geen vrij krijgen helaas We hebben nu een week in maart vrij maar dan is de korting niet meer geldig
O neeeee wat erg....... heb begin deze week een huisje geboekt voor januari........voor de volle mep......
Gewoon bellen/mailen en zeggen dat je vergeten bent de code in te voeren en of je de korting alsnog kan krijgen. Nee heb je.....
meiden ik heb net met centerparcs gebeld en het is zo dat iemand fraude heeft gepleegd met die codes dus pas op je kan achteraf nog een rekening extra verwachten...
ja dat klopt maar die code kan je alleen gebruiken als je pas geleden ook in cp bent geweest die code krijg je namelijk persoonlijk bericht van en hun kunnen in systeem zien als je niet eerder in cp ben geweest dit jaar en of hun kunnen ook zien of jij die brief thuis persoonlijk heb gehad...
ik heb ook al betaald. En ik ben toevallig uhmmm 4 jaar terug er nog geweest En fraude?? raar want die code die ik egeven hebt is van de center parcs site ZELF. Ik zie het wel maar ga er niks extra voor betalen
Hoe kunnen ze dat dan zien? Want kunnen meerdere mensen zijn met mijn achternaam. Want moet nergens een oud boekingsnummer of iets invullen. Vind het maar raar allemaal. Ik kan namelijk ook zijn geweest bij iemand anders op de boeking, dus dan heeft het niet op mijn naam gestaan. DUs kunnen ze nooit nakijken volgens mij. En heb gelezen op google gezocht dat ze er niet eens naar vragen.
ze kunnen het alleen zien als je gebruikt maakt van friends voordeel... dat is wat die vrouw tegen mij heeft gezegd....als je op die naam boekt van wie degene friends is die hebben een persoonlijke brief gehad met code zei die vrouw ja vind et ook allemaal raar.....
het klopt niet lees de actievoorwaarden maar eens bij de centerparcs site Staat nergens tussen dat je er geweest MOET zijn staat alleen boven de tekst bent u net geweest? heeft u genoten blablabla Maar bij de actie voorwaarden staat het niet tussen. DUs ze kunnen me niks maken