Ik weet niet waar ik deze vraag het beste kan stellen, maar ik probeer het hier! Als nr 2 geboren wordt zal nr 1 ongeveer 2,5 jaar zijn. Ik ben voor hem op zoek naar een meerijdplankje voor de Joolz Geo. Joolz biedt zelf een meerijdplankje aan zonder zitje, maar ik zag dat er ook universele met zitje zijn. Wat is jullie ervaring? Is zo'n zitje iets? En iemand toevallig ervaring met zo'n plankje in combinatie met de Joolz Geo?
Wij hebben er 1 met een zitje en dat bevalt eigenlijk prima. Meiden kiezen zelf steeds of ze willen staan of zitten.
@Flamingooo Haha mijn zoontje wil juist niet al te veel lopen En als hij wel een keer wil lopen dan rent hij meestal de verkeerde kant op
Geen Joolz, maar een mutsy... Meerijdplankje, zonder zitje, fantastisch!! Ze kan ook op het plankje zitten met voeten onderin...
Wij hadden het plankje van joolz maar m’n dochtertje wilde elke x zitten! Ze was toen wel nog jonger dan jullie zoontje! we hebben nu de kids sit, erg veel plezier van gehad en ze heeft er veel op gezeten, nu gaat ze regelmatig staan (eind december word ze 3)
Hier een meerijdplankje zonder zitje. Ideaal en heb t zitje nooit gemist, mijn dochter was 21 maanden toen haar broertje werd geboren. Als ze echt niet wou staan dan ging ze op het plankje zitten met de voeten onderin
Hier een met zitje en echt ideaal! Ze gaan hier eigenlijk altijd zitten ook de twins van 4 nog en hun kleine broertje van 2 maar lopen
Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik het nog even afwacht, of hij misschien meer wil gaan lopen. Anders ga ik denk ik toch voor eentje met een zitje.