Meerijdplankje met of zonder zitje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Orangeapple, 26 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Ik weet niet waar ik deze vraag het beste kan stellen, maar ik probeer het hier!

Als nr 2 geboren wordt zal nr 1 ongeveer 2,5 jaar zijn. Ik ben voor hem op zoek naar een meerijdplankje voor de Joolz Geo. Joolz biedt zelf een meerijdplankje aan zonder zitje, maar ik zag dat er ook universele met zitje zijn. Wat is jullie ervaring? Is zo'n zitje iets? En iemand toevallig ervaring met zo'n plankje in combinatie met de Joolz Geo?

2. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Wij hebben er 1 met een zitje en dat bevalt eigenlijk prima. Meiden kiezen zelf steeds of ze willen staan of zitten. :thumup:

3. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Die van mij is 23 maanden en wil in het geheel niet op het zitje :o::roflmao:. Lopen doet ze gelukkig wel goed.

4. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    @Flamingooo Haha mijn zoontje wil juist niet al te veel lopen o_O En als hij wel een keer wil lopen dan rent hij meestal de verkeerde kant op :rolleyes:

5. sportmeisje

sportmeisje Actief lid

8 sep 2014
    271
    246
    43
    Geen Joolz, maar een mutsy...

Meerijdplankje, zonder zitje, fantastisch!! Ze kan ook op het plankje zitten met voeten onderin...

6. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Wij hadden het plankje van joolz maar m’n dochtertje wilde elke x zitten! Ze was toen wel nog jonger dan jullie zoontje! we hebben nu de kids sit, erg veel plezier van gehad en ze heeft er veel op gezeten, nu gaat ze regelmatig staan (eind december word ze 3)

7. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.433
    587
    113
    Vrouw
    Hier een meerijdplankje zonder zitje. Ideaal en heb t zitje nooit gemist, mijn dochter was 21 maanden toen haar broertje werd geboren.

Als ze echt niet wou staan dan ging ze op het plankje zitten met de voeten onderin

8. wepie

wepie Actief lid

2 nov 2014
    216
    99
    28
    Hier een met zitje en echt ideaal! Ze gaan hier eigenlijk altijd zitten ook de twins van 4 nog en hun kleine broertje van 2 maar lopen

9. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik het nog even afwacht, of hij misschien meer wil gaan lopen. Anders ga ik denk ik toch voor eentje met een zitje.

Deel Deze Pagina