hoi meiden, Zijn er nog mensen over die zo'n blauw beertje met witte punten over hebben? En er niks mee doen? Ons zoontje kan niet zonder zn beertje. Heel graag zou ik em dan van je willen overnemen. Alvast bedankt. Ella
Volgens mij heb ik er twee. Beiden uit de verpakking en 1 van de twee volgens mij gewassen (maar niet gebruikt). Kan me geen witte punten herinneren, maar hij is wel van nestle. Zal morgen even kijken. Dochter slaapt nu.
Girl , het doekje idd! Dan zit er een hoofdje van een beertje op en de rest is idd een doekje. Merah, dat zou super zijn!!! Zou je me dan nog ff willen berichten (prive) wat je er voor wilt hebben?
zat die in zn zwangerdoos? geloof dat wij er net eentje hebben gekregen, maar aangezien ik een meisje verwacht hoef ik hem niet.. ruilen voor iets roze?
ik zit even te kijken, hoeveel zou zo'n knuffeltje wegen? kan wel in een envelop toch?? Tarieven brieven
hahaha dat geeeeeft toch niet! Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor! Ik zou er wel erg blij mee zijn.. Zou je me willen Pb-en? Wat je ervoor wilt hebben?
Ik kom uit op 2,16 euro... Omdat hetzacht is past het door de brievenbus, dus valt het mee. Weet niet wanneer je jarig bent, maar zie het als een kadootje van mij. Als je me je adresgegevens pb't danstuur ik de knuffels op.