korting bij aanschaf babyuitzet

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lieke79, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke79

lieke79 Lid

30 jan 2008
    31
    0
    0
    Wij willen binnenkort graag alles gaan kopen voor de baby.
    Wij kopen de meubeltjes voor het kamertje, kinderwagen, wiegje, autostoeltje, badje, babyfoon, box en nog een heel aantal kleinere dingen.
    We komen zeker op een bedrag van €3000,-

Nu ben ik erg benieuwd hoeveel korting jullie hebben gekregen bij aanschaf van de (hele) babyuitzet.

groetjes lieke

2. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    wil je alles per sé nieuw? of overweeg je ook tweedehands (en soms haast nieuw)?

wij hebben veel van marktplaats gehaald, en zo veel geld bespaard (en heel leuke dingen verzameld, waar we heeeel blij mee zijn!).

als je dat niet wilt, en nieuw haalt, zou je kunnen proberen het zoveel mogelijk in één keer te halen, en dan goed afdingen (onder het mom van 'ik haal hier nu heel veel, dus hoeveel korting geven jullie mij dan?'). ik zou het zéééker proberen!

marchandeer ze, succes! :)

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    enige wat duur was bij ons was de kinderwagen, die hebben we gekregen dus dan kostte het nog niks.
    maar verder hebben wij alles van marktplaats gehaald.
    bedje + commode was 150 euro ,was nieuw in doos.
    matrasje hebben we over genomen van iemand, ook nog nieuw voor 30 euro.
    gordijnen + lamp + behang rand van nijntje was bij elkaar 40 euro.
    badje was 10 euro bij v en d.
    verder hoop gekregen.
    dus al met al voor de hele kamer zo een 200 euro uit gegeven.

vaak krijg je geen korting maar wat bij je kinder kamer zoals beer,babyfoon,heel dun matrasje.

4. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat miss wel een idee is als je geen korting krijgt... de 2e maandag van de maand bij de Prenatal gaan shoppen, je krijgt dan 10% korting in de vorm van waardebonnen die je bij een volgende besteding kan inleveren....
    Wij gaan over 2 weekjes daar shoppen, ook alles in 1 keer, kamer en wagen hebben we al maar voor de rest nog helemaal niets..
    Succes en gewoon proberen korting te krijgen, wie niet waagt...

5. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Kijk eens naar de acties bij bijv. babydump. Kun je veel geld mee besparen. Of idd via marktplaats.

6. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Wij hebben de spullen die jij opnoemt in een keer bij Babypark gehaald (dus nieuw). Inclusief ons afgeprijsde kamertje kregen wij in totaal 1100.- korting, het totaal was bij de start i.d.d 3000.-. Maar zoals ik al zei de afprijzing van het babykamertje was daar wel al bijgeteld. Alleen gaan ze bij Babypark uit van de nieuwprijs, waardoor je korting (hoe meer je koopt hoe meer korting) wel lekker snel oploopt! Wij waren in totaal 1900.- kwijt en kregen toen onze kinderwagen cadeau van onze schoonouders, scheelde weer 600.-! Dus zelf uitgegeven aan "grote" aankopen: 1300.-

7. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Bij de babydump krijg je bij de kinderwagen de autostoel gratis. Bij de kinderkamer de box of babyfoon gratis. En 50 euro korting standaard. Kijk eens op hun site. Ze hebben regelmatig leuke aan biedingen.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Hadden wij ook bij Babypark en die dag dat wij wij alles kochten hadden ze sowieso al 10% korting op een hoop dingen, scheelde behoorlijk. Bovendien kun je overal onderhandelen over de prijs van kinderwagens etc. en wij hebben daar minder voor betaald dan bij Babydump.
    Uiteindelijk zat er ook nog eens een heel klein scheurtje in de lak aan de zijkant helemaal de onderkant van de kast toen hij afgeleverd werd. We konden kiezen tussen een nieuwe kast of voor 100 Euro een cadeaubon. Dat laatste hebben we gedaan en eerlijk gezegd moet je echt zowat met een vergrootglas kijken om dat scheurtje nog te willen zien. Was allemaal goed geregeld.

9. lieke79

lieke79 Lid

30 jan 2008
    31
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties.
    Wij kunnen ruim 10% korting krijgen in de vorm van waardebonnen.
    Wij willen graag alles nieuw kopen, omdat we graag 2 of 3 kinderen zouden willen krijgen en dan alle spullen de hele periode mee moet kunnen gaan. Niet dat het niet kan met spullen van Marktplaats, maar wij vinden het dan het geld wel waard.
    10% in dus wel ongeveer het minimun wat ik hier hoor. We zullen nog even proberen te onderhandelen.
    bedankt!

10. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Bij babypark werken ze met een staffelkorting. Hoe meer je koopt hoe hoger je korting op het totaal bedrag.

Wij hebben in totaal 3300 euro uitgegeven en kregen daarop 15% korting. Deze 15% krijg ik ook als ik er nog iets weer ga kopen (moet ik wel mijn ordernummer doorgeven).

Dit is de standaard korting die ze bieden (hoef je dus niet om te vragen) mogelijk is er wel meer haalbaar als je er gericht naar vraagt.

11. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    dat klopt maar dat geldt wel alleen zolang het kamertje nog niet geleverd is

12. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Klopt zolang de laatste bestelling niet geleverd is, in ons geval komt ons kamertje pas na de bevalling (1 maand). Dit aangezien we 2 a 3 weken na de bevalling nog gaan verhuizen. Dus alles wat ik nog moet shoppen is voor de tijd :D

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.131
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    3000 euro, jezes wat ga je kopen zeg. Ik ben nog geen 1700 euro kwijt geweest incl kamer, autostoel, kinderwagen, kleren, allerlei verzorgingsdingen, box, eetstoel etc etc etc

Bij babydump hebben ze vaak wel kortingen, staat ook op hun site, van die kortingsbonnen en ook van: bij babykamer gratis autostoel etc

Alles nieuw, behalve de kinderwagen. Die was 3 keer gebruikt en daarna nooit meer, als ik die nieuw had moeten kopen was ik inclusief alles was erbij zit ruim 1100 euro kwijt, nu 150.

14. Keiko

Keiko Actief lid

28 jul 2008
    497
    0
    0
    Kijk ook eens bij airmiles en postbank rentepunten en dat soort onvermoede spaarpotjes. We hadden via airmiles de wipper en meegroeistoel helemaal gratis, via postbank rentepunten de kinderwagen voor de helft van het geld. En dat is leuk meegenomen :p

15. Hier ook een flinke aanschaf gedaan, wij kregen 20% op het kamertje als we het zelf zouden monteren en 10% op de rest van de aankopen.

16. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Wij hebben de hele mikmak bij Baby-dump gekocht. We waren alles bij elkaar rond de 1700 euro kwijt. We kregen de babyfoon gratis bij het kamertje en de maxicosy gratis bij de kinderwagen. (was wel een "nep"maxicosy, maar wij wilden de echt en hebben toen gewoon wat bijgelegd). Daarnaast kregen we nog een badcheque twv 50 euro en ik dacht nog iets. Al met al hebben we behoorlijk wat bespaard daar.

17. Lynn22

Lynn22 Actief lid

30 apr 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    Prenatal heeft een week in april (zeker weten) en mss ook in september (van horen zeggen) dat je standaard 20 procent korting krijgt op bijna het hele assortiment!

Deel Deze Pagina