Wanneer grote korting bij speelgoedwinkels?

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door chipje, 4 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    Vorig jaar weet ik nog dat er grote kortingsacties waren bij Bart smit en intertoys volgens mij was dat vlak voor sinterklaas. Wie weet wanneer ze ongeveer uitverkoop hebben dus bijv 25% korting acties?

2. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Intertoys heeft volgende week 2 koopavonden met 15 procent korting. Dacht ook dat het vorige jaar meer was, maar kan verder nog niks vinden.

3. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Ik heb vorig jaar net voor kerst inkopen gedaan met korting. Maar toen was het risico: net op tijd of net te laat.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Dat is natuurlijk allemaal nep...de prijs hebben ze een paar maanden geleden omhoog geschroefd...uiteindelijk betaal je gewoon een normale prijs...alleen lijkt dat niet zo

5. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Idd. Mijn mama zei dat ze het meeste speelgoed al in de zomer kocht.

6. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Dat is niet altijd waar. De maand oktober was er bijv. de hele maand 30% korting op LEGO DUPLO. Hier deden (bijna) alle speelgoedwinkels aan mee. Ik werk bij een grote speelgoed internetgroothandel en wij hebben zeker de prijzen hiervoor niet omhoog gegooid. De marge is toch al ruk ;)
    En als de opruiming begint worden de prijzen ook zeker niet omhoog gegooid om het vervolgens af te prijzen.

7. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    In januari t/m de september uitverkoop, nu is alles net in prijs verhoogd en krijg je het met korting voor de prijs van voor dat de speelgoedgidsen uitkwamen.

Natuurlijk zijn er ook in de decembermaand echt nog leuke acties, maar dat is vaak hopen dat je er op tijd bij bent. 2 weken terug was er een leuke kleiset in de aanbieding bij de Blokker, een uur na ingaan van de folder nam ik de laatste al mee.

Meestal ruimt de Kruidvat al een groot gedeelte van het speelgoed op vlak voor Sinterklaas, omdat ze normaal niet zoveel speelgoed in het assortiment hebben en daar heb je dan altijd leuke aanbiedingen bij zitten.

8. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Hmmm misschien bij jullie niet maar pak het intertoysboek van vorig jaar eens en het boek van dit jaar het lijkt of het nu in eens Is afgeprijsd maar mooi niet. De prijzen liggen nu gemiddeld 5 euro hoger dan vorig jaar.

Ik heb van de zomer een paar frozen spullen gehaald ik moest 28 euro afrekenen nu ga ik naar dezelfde winkel (toysxl) en voor dezelfde dingen moest ik vanmiddag 36 euro afrekenen in de reclame!!

Hoe dan??

9. Tessiecutie

30 sep 2015
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen zondag hadden ze online bij intertoys en bart smit 15% korting. 10 en 11 nov hebben ze hier bij intertoys vriendenkoopavond met 15% korting, is wel met een uitnodiging.

10. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Tja ik zei ook, dat is niet altijd zo. Wij hebben de speelgoedgids van Intertoys natuurlijk ook gezien :D, en ik snap zeker wel wat je bedoeld. Daar kon je op FB ook niet omheen.
    Ik doelde meer op de merken qua acties. Deze worden vaak vanuit de leverancier zelf gepromoot en bedacht. Hiervoor staan adviesprijzen en vaste kortingen, en zijn vaak ook tegelijktijdig bij de winkels. Dus de LEGO actie (binnenkort een Fisher Price actie) en er staat nog wel meer op de planning.
    De merkloze meuk die de winkels zelf inkopen uit China of bij de goedkopere leveranciers, zijn bij veel speelgoedwinkels inderdaad schrikbarend omhoog gegaan :$
    Ik mag natuurlijk geen reclame maken, maar ik zou zeggen speur het internet eens af :D

11. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Eigenlijk kun je het beste vlak na de feestdagen shoppen dan zijn er vaak goede aanbiedingen. Ik koop eigenlijk het hele jaar door en juist nu niet omdat het nu duurder is. Zo hoef ik eigenlijk nooit te zoeken. Ik zie wel wat er op mijn pad komt. Ben dan ook al lang en breed klaar voor de sint. Ik haal idd veel bij KV. Die hebben regelmatig 50% korting.

12. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Via de plaatselijke houtspeelgoedwinkel kan ik een wishbonebike met 30% korting halen! Ik ben blij! Daar hebben ze nu verder kortingen tot 20%

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Niet altijd...meestal wel

14. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Inter toys heeft volgende week de familie en vrienden koopavond.
    Das de enige actie die hun krijgen voor sinterklaas

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    De prijzen blijven gelijk als nu in het speelgoed boek 2015 dus de koopavond is zeker de moeite waard. Je kunt 30 dg ruilen dus komt er alsnog een top aanbieding breng je het terug en koop ik het opnieuw.

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    gisteravond bij de bart smit!!! Ik heb al inkopen gedaan!:D

En de prijzen zijn niet verhoogd, want ik houd al maanden alles in de gaten en het was precies dezelfde prijs. Toch lekker die korting, staat al aardig wat boven:D

17. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.524
    851
    113
    Ik schrijf me in op alle nieuwsbrieven. Laatst hadden ze bij intertoys 7,50 korting bij besteding vanaf 25 euro dus dat was een fijne korting.

18. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Gister my little pony en thomas trein gekocht allebei 15 pr korting

19. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Maar weten jullie dan al wat de kids willen. Ik gooide gister een balletje op en zoon zegt: mam, hij komt pas over 11 dagen, dus ik heb nog 11 dagen om het te bedenken hoor. ;)

20. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Maar wat doen jullie dan als blijkt dat het product toch niet werkt of er is iets stuk? Terugbrengen gaat dan niet meer omdat dit meestal binnen 2 weken of 30 dagen moet. Dit is dan ook de reden dat ik het eigenlijk nooit eerder durf te kopen.

Deel Deze Pagina