Verdrietig...binnenkat vermist...

Discussie in 'De lounge' gestart door Be Happy, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Sinds afgelopen zaterdag is onze lieve 9-jarige lapjespoes Mowgli vermist in Assen.Ze is altijd een binnenkat geweest en kwam nooit buiten. Nu dan toch ontsnapt en spoorloos verdwenen :(

Amivedi, dierenambulance en het dierenasiel ingelicht. Buren ingelicht. Flyers verspreid. Bericht verspreid via Facebook. Zoeken en roepen. Mijn zusjes en ouders zijn zo lief om ook steeds te gaan zoeken. Verder een schuildoos met brokjes en water voorthuis en achterthuis neergezet.

Zullen wij Mowgli ooit weer terugzien? Ik vrees het ergste met deze temperaturen....

Missen haar heel erg. Mowgli is een echte schoot- en knuffelkat.

Stil in huis.....

:(

Bijgevoegde bestanden:

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    He wat rot! Hopelijk wordt ze snel teruggevonden :(

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    he gedver derrie, hopelijk komt moghli binnekort toch weer uit zichzelf aan lopen.. zijn er geen buren op vakantie waar hij in de schuur kan zitten?

4. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    De temperatuur hoeft geen probleem te zijn, als ze het koud heeft zoekt ze wel een schuilplaats om weer op te warmen. Ik hoop dat ze snel haar huis weer vind en lekker weer bij jullie is. Is altijd vervelend als je huisdier weg is.

5. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Aaah wat rot.

Mijn binnenkat was pas ook vermist. We hebben overal gezocht en geroepen, maar we vonden hem niet. Hij heeft een hele nacht en dag buiten gezeten in de regen terwijl hij dit niet gewend was. Gelukkig werd ik door een vrouw gebeld die had de flyer zien hangen. En mijn kat zat ergens dicht bij huis in de bosjes doodsbang verstopt. Hij reageerde waarschijnlijk op niemand omdat hij zo bang was. Dus ik zou echt heeel goed in de bosjes zoeken enzo, denk dat binnenkatten niet zo ver van huis gaan. Katten kunnen veel aan, mijn andere kat gaat voor zijn plezier de hele nacht naar buiten in deze kou.

Hopelijk vinden jullie haar snel terug!

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Welke wijk woon je? Ik kijk wel om me heen!

Heeft ze een bandje? Of waar kan ik haar aan herkennen? Er zijn er veel die op die van jou lijken.

Om de kou hoef je je iig niet druk te maken, daar kunnen katten wel tegen.

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    De kat van mijn moeder was van de week ook verdwenen. Ze hebben toen ergens gelezen een kledingstuk van een van hun(gedragen) buiten te hangen en dat de kat op de geur af zou komen.
    Na een dag was ze terug!
    sterkte!

8. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ow hehe lijkt me verschrikkelijk, hopelijk komt moghli snel naar huis of word ze gevonden!!!

9. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Onze binnenkat komt wel in de tuin en ze had een weg naar buiten gevonden via het dak van de berging. Ik helemaal in paniek natuurlijk, alles afgezocht. We hebben overal aangebeld in het hele blok of ze haar gezien hadden, maar nee.
    Uiteindelijk al bijna de hoop opgegeven en maar wachten tot ze zelf hopelijk terug zou komen.
    Toch nog een keer de straat op gegaan en ineens hoor ik haar miauwen. Zat ze in de kelder van de buren. Die hebben aan de grond zo'n klapraampje. Daar kon ze wel in, maar niet meer uit. Ik vermoed dat ze uit paniek er in is gevlucht. Arm ding.
    Daarna is ze niet meer op stap geweest.

Heel veel succes met het zoeken naar jouw kat. Wie weet zit ze ergens heel dichtbij verstopt.

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij wonen in Marsdijk.

Even kijken of ik de link van Amivedi kan plaatsen. Staat dat ze 8 jaar is, maar ze is dus 9.Foutje van mij...

:: Amivedi-Nederland | Stichting voor vermiste en gevonden huisdieren ::

Blij te lezen dat katten ondanks dat ze er niet aan blootgesteld zijn, toch tegen deze kou kunnen. Ga er zelf ook van uit dat ze in de buurt van huizen blijft vanwege de warmte. Ze is trouwens ook doodsbang voor honden en laten die hier in de wijk nou in grote getale aanwezig zijn...

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ahhh sterkte!
    Hopelijk is hij snel terecht!

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Aargh, nachtmerrie !! Katten onthouden wel goed de plek waar ze vandaan komen, dus als ze rustig is zal ze de weg terug kunnen vinden!

Hopelijk vindt iemand haar, of komt ze weer aanwandelen.

En als ik je een tip mag geven, ga zelf ook even langs het dierenasiel om te kijken of ze daar is. Jaren geleden toen mijn kat verdwenen was, had ik ook amivedi en dierenasiel ingeschakeld, maar ze hebben mij nooit ingelicht. Ik heb toen een advertentie geplaatst op marktplaats, en na 4 !!!! maanden kreeg ik een bericht van een vrouw die haar gezien meende te hebben bij het asiel.... Ben erheen gegaan en ze was het!!

13. Ik heb je link op facebook gedeeld. Misschien is er iemand die haar gevonden heeft, of haar gezien heeft hier in de wijk!
    Hoop voor je dat ze snel weer gevonden wordt!

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    toen ik mijn binnenkat voor het eerst buiten liet was ze de hele dag weg, pas 's avonds laat net voor we gingen slapen kwam ze opeens van ver aan. Was toen ook benauwd maar ze vond blijkbaar wel meteen de plaats terug (overbuurman had vaak 10-tal honden los op z'n erf/over de straat rondlopen dus misschien dat zij gewacht had tot die weg waren, weet het niet)

15. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wat sneu! :( Hopelijk komt ie gauw weer terug. Sterkte.

16. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ach wat erg ik hoop dat ze snel weer terug is. Ik ben vorige zomer met die hitte mijn kat 10 dagen kwijt geweest zat opgesloten we waren toen doodsbang dat ze uit zou drogen gelukkig kwam madam na 10dagen flink vermagerd weer terug thuis. Heel veel sterkte

17. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Wat erg! Wij hebben ook twee binnenkatten, dit is zo'n beetje je grootste nachtmerrie.

Mijn zus heeft ook binnenkatten die al eens ontsnapt zijn en die zaten bij de buren verstopt onder een bosje, volgens mij gaan ze als ze ontsnappen nooit ver uit de buurt van huis, de wijde wereld is te eng...

18. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Wat ontzetten vervelend :(

Je zegt dat je al een bericht via facebook hebt gedeeld. Heb je ook contact op genomen met die vrouw van Waar is onze Angel...??

Zo niet is dat wel een aanrader. Haar pagina wordt tegenwoordig door heel veel mensen geliked en waarschijnlijk ook door mensen bij jou in de buurt. Deze mensen zijn allemaal zeer betrokken bij vermiste dieren en zijn vaak bereid om je te helpen met zoeken en in ieder geval je bericht te delen zodat er zo veel mogelijk mensen op de hoogte zijn.

https://www.facebook.com/WaarIsOnzeAngel

Heel veel succes...!!

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    He getsie!! Mijn poezebeest is eind vorig jaar ook 3 dagen weg geweest. Wij wonen in een flat dus zomaar weer voor de deur staan kon ze ook niet!
    Gelukkig was ze in de buurt en hebben we haar vlakbij weer gevonden.
    Maar de onmacht die je voelt en het verdriet dat je beestje weg is..vreselijk!
    Ik hoop voor je dat ze snel gevonden is!

20. Amare

Amare Niet meer actief

Veel sterkte, ik hoop dat ze gauw de weg terug naar huis vind!!

Deel Deze Pagina