st10. wel effe wachten tot morgen he, want dan betaal je geen verzendkosten. Das tussen donderdag 10.00 uur en vrijdag 16.00 uur!!!
Kreeg er vandaag een mail over, das 4,95 euro korting. Das toch lekker!!!!!(kan je er nog 1 voor kopen)
Yep roze is op. Heb net effe een mail gestuurd of ze ze in de actietijd nog krijgen. Laat het hier wel even weten. Gr
Wat raar Om 11 over 10 waren ze dan al op..zouden er dan veel mensen zijn geweest die precies om 10 uur die strandset gekocht hebben Dacht ik op tijd te zijn ..haha
Huh, wat vreemd. Ik heb net (rond 11 uur) een roze strandsetje gekocht... en ook al een bevestiging gehad per e-mail. Als ik jullie was, zou ik het gewoon nog eens proberen. Wel vreemd hoor. Of zou ik net geluk hebben gehad dat iemand zijn bestelling heeft gecanceld ofzo??
Ik heb het net opnieuw geprobeerd (zonder te bestellen), en ja hoor: ze zijn gewoon weer beschikbaar!
Neehoor, ik heb de korting gekregen én ik heb geen verzendkosten betaald. Maar je ziet niet direct dat de korting eraf gaat, je moet eerst even doorklikken naar adresgegevens enzo. Bij het eindbedrag zie je dat het eraf gaat. Succes!
heb er een paar besteld.... gewoon steeds opnieuwe afrekenen 2,95 en dan steeds de korting krijgen... leuk om cadeau te geven toch?
Optie: Heb je een promotiecode? Vul deze dan hier in. Helaas, deze code klopt niet. Vul een goede code in of laat dit veld leeg. Zie je hier vul ik die ts10 in, en dan krijg ik dit antwoord.