Ik heb zojuist mijn bestelling al binnen gekregen, die ik gisteren heb gedaan (een strandsetje en een pyjama). Het is echt een leuk setje. En wat een snelle service!
Heb ze ook al binnen,en gister pas besteld. Kan het haast niet geloven. Nog nooit zo`n snelle levering gehad bij LIef!
Ik had ze gemaild of ze de roze nog kregen en dezelfde dag waren ze weer te bestellen. Misschien een idee voor iemand die nog een roze wil, even mailen en vragen..
ook gister besteld en nog niet gehad. Vond het ook wel snel als het wel zo zou zijn, maar zou leuk zijn als hij morgen komt! Ik zou hem voor de gewone prijs ook niet gekocht hebben, hoe leuk het setje ook is.
Ook eergister besteld en vandaag binnen gekregen. Viel me op dat op het schepje ook harkje stond geschreven
ze zijn echt heel leuk!! jammer alleen dat ik nou wel verzendkosten moet betalen dat maakt het gelijk toch weer duurder...of zou de geen verzendkostenactie toevallig nog een keer langskomen...aankomende week misschien...weet iemand dit toevallig??
hoe lang duurt het voordat de bestelling thuis komt. ik heb afgelopen donderdag besteld. er staat bestelling uitgeleverd, maar betekend dit dat ik hem al had moeten hebben?
tja.. staat er bij mij ook wel vaak even van teveoren.. lief kan vooral door zulke acties wel een paar dagen langer duren... maar het komt vast snel
heb hem al ontvangen, hij was in het weekend afgeleverd bij mijn buren, maar de leuke post heeft geen briefje achter gelaten, zoals altijd