Ik heb het ook binnen. Had een paar emmertjes besteld en kreeg ze in 1 grote doos. 1 ding valt mij wel een beetje tegen ( ben volgens mij de eerste die het een minpunt vindt) en dat is dat er weinig in het emmertje zit..zoals ik op de website begreep, stond er bij dat er verschillende zandfiguurtjes bij zitten en boordevol strandartikelen haha// dit zijn er maar 2, had er wel meer verwacht. Voor de rest vind ik het wel een leuk ding. Ben verder altijd wel tevreden over de service en producten van Lief
Op de site staat toch duidelijk beschreven wat je krijgt voor je geld: Laat je kindje lekker spelen in het zand met het tasje van lief! boordevol strandartikelen. Het vrolijke tasje met stippen voor de meisjes en strepen voor de jongens is gevuld met een emmertje, schepjes en verschillende zandfiguurtjes. Ook op de foto kun je zien wat de inhoud is....
Kan toch zijn dat niet alles afgebeeld wordt en dat alleen de schepjes die op de dekseltjes zitten afgebeeld worden, maar dat wat er in zit niet
ìk heb ook nog steeds niks gehad vrijdag besteld maar hij staat nog steeds op betaling goed gekeurd hopenlijk word het snel geleverd
misschien komt dat door koninginnedag? hoop dat je het snel in huis hebt. ze zijn zo te lezen erg sbel (bij mijn setjes ook)
Ik heb het gisteren gekregen, dat heeft dat heeft hier dus 9 10 dagen er over gedaan, maar we hebben het.