In navolging op de bioscoopbon voor 1 euro, welke ik een tijdje terug geplaatst heb en iedereen ontvangen heeft, heb ik nu een andere leuke aanbieding gevonden!! Klik hier: Tot 90% korting:jouw exclusieve toegang tot restaurants, wellness, sport, bioscoop en meer Er staat bij dat de deal zeker doorgaat, net zoals toen met de bioscoopbonnen!
anders moet deze zeker werken: Tot 90% korting:jouw exclusieve toegang tot restaurants, wellness, sport, bioscoop en meer
Je mag maar 1 voucher per persoon bestellen, MAAR je kunt je man/vriend ook registreren met een ander mailadres en dan via dat mailadres er nog 1 kopen, dat heb ik net gedaan en het werkte, net zoals toen met de bioscoopbonnen! Straks lekker voor vaderdag voor mijn vriend een mooi canvas bestellen van de kindjes!!
zo heb er gelijk ff 3 besteld, was toendertijd helaas te laat met de bioscoop bonnen dus denk doe het maar goed ...
Nee je krijgt ze via e-mail en anders geen verzendkosten net zoals de vorige keer met de bioscoopbonnen.
Verzendkosten voor poster en kleeffolie 5,99 alle andere dingen 9,99. Vind ik best wel prijzig. En zoals ik lees in de voorwaarden is dat je maximaal 1 voucher per bestelling mag inleveren.
Hmmm... ik wil niemand ontmoedigen hoor, maar ik vind die site waar je dan vervolgens kan bestellen echt belachelijk duur. Het komt erop neer dat je met die kortingsvoucher 17 korting krijgt. Als ik dan op die site kijk kost bv. een canvas (met een framedikte van 2 cm) van 30 x 20 cm 29,99. Gaat dus vanaf 17,00, dus blijft over 12,99. Daar betaal je dan ook nog eens 10,00 verzendkosten voor, dus in totaal betaal je zeg maar 23. Als je dan bv. naar Je mooiste foto op canvas - Herinneringen op Linnen - home gaat, dan betaal je daar voor hetzelfde formaat canvas (maar dan met een framedikte van 3 cm) 12 en je betaalt vervolgens geen verzendkosten binnen Nederland en België. De kwaliteit van de canvasdoeken is echt goed, ik heb een hele grote van 60 x 80 cm bij hun besteld Ik zeg dit niet om de pret te drukken hoor, maar alleen om even te waarschuwen dat dit helemaal niet zo'n hele mooie actie is.
Ik heb hem ook gekocht maar nu achteraf spijt ervan.. Dus als iemand interesse zou hebben stuur me maar een pb
hier ook achteraf spijt ervan. Vind de verzendkosten teveel had ik overheen gelezen. Gelukkig gaat het maar om 3 euro
Als ik op de link klik...zie ik dat ik voor 20 euro naar een hotel kan. En zie niks over een canvas doek ofzo...
Ik had me ingeschreven en toen gelezen over de verzendkosten en me weer uitgeschreven, dan is het idd niet altijd even voordelig nee.