Naar de arts of niet met dochtertje?

Discussion in 'De lounge' started by Minime3, Jun 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minime3

Minime3 Bekend lid

Oct 13, 2013
    674
    133
    43
    Ff een vraagje. Mijn dochtertje zat gisteren bij mijn vader in de auto en hij heeft door zo'n jong broekie die keihard de parkeerplaats bij de winkel af kwam rijden, een ongeluk op het randje kunnen voorkomen!
    Even voor het duidelijke beeld: hij reed zo hard dat mijn vader die jongen dood had kunnen rijden. Er waren nog 3 auto's bij die ook alle kanten uitvlogen om hem te ontwijken.

Maar mijn vader heeft zo'n slinger aan het stuur moeten geven dat mijn dochtertje van 4, keihard met haar hoofd tegen de ruit is gevlogen van de zijkant. Ik kan overigens geen bijzondere plek vinden bij haar.

Nu twijfel ik of ik misschien ff langs de arts moet gaan om zeker te weten dat er ook niks met haar nekje is. Ze klaagt er niet over, maar als ik het zou vragen zou ze prompt de hele week pijn hebben wat niet in te schatten is of het echt is..

Zouden jullie er wat mee doen?

Oja, die jongen was zo van slag dat hij niet gelijk weg kon rijden en heeft van alle automobilisten die erbij betrokken waren een lading woede over zich gekregen. Dus dit zal hij niet weer doen, maar o wat schrok ik hiervan. Mijn kleine meisje...

2. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    had je beter gister kunnen doen dan,denk dat je wekadvies gekregen had.
    zat ze niet in een stoeltje?

3. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

Feb 18, 2014
    837
    303
    63
    Ik zou het voor de zekerheid toch doen, dan hoef je ook niet verder te twijfelen. Hoe gaat het trouwens met je vader? De schrik zal er behoorlijk in zitten denk ik.

4. Minime3

Minime3 Bekend lid

Oct 13, 2013
    674
    133
    43
    Ja ze zat wel in zo'n stoeltje hoor. Ze was uit logeren en ik hoorde dus vanmiddag wat er gebeurd was

5. Minime3

Minime3 Bekend lid

Oct 13, 2013
    674
    133
    43
    Ja die had de schrik er wel even flink inzitten

6. manytroubles

manytroubles Actief lid

Dec 9, 2006
    357
    0
    0
    Ik zou even goed in de gaten houden of ze wel helder is.
    Mijn dochter viel van een stoel....hersenbloeding....
    En ik nog twijfelen of ik naar de dokter moest. Ben gelukkig gegaan, had ik dat niet gedaan, was mijn dochter er nu niet meer geweest.
    Ik ben vanaf dat moment dus extra alert met hoofd stoten en vallen op je hoofd.

7. Blemma

Blemma Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    2,472
    16
    38
    Female
    Verpleegkundige in de wijk
    Zou wel met je dochter naar de arts gaan voor de zekerheid.
    Geeft ze ook aan hoofdpijn of druk in haar hoofd te hebben?

8. Minime3

Minime3 Bekend lid

Oct 13, 2013
    674
    133
    43
    Nee ze geeft niks aan eigenlijk, het is meer mijn eigen bezorgdheid

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik persoonlijk zou niet naar de huisarts gaan, maar haar wel even in de gaten houden.

10. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Dit zou ik ook doen.

11. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

Dec 26, 2010
    884
    0
    0
    Klachten treden altijd binnen 24 uur op. Dus als ze goed alert is, niet gebraakt heeft of klaagt over hoofdpijn hoef je je geen zorgen te maken. Een bezoek aan de HAP is niet nodig.

12. Minime3

Minime3 Bekend lid

Oct 13, 2013
    674
    133
    43
    Dankjewel, dat is een duidelijk antwoord! Dan zal ik maar goed opletten of ze klaagt over haar nek. Wil niet te nalatig zijn ofzo. Dat ik achteraf spijt krijg

13. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

Dec 26, 2010
    884
    0
    0
    Graag gedaan, ik zit in het vak ;) Gelukkig lijkt het goed afgelopen te zijn!

14. Minime3

Minime3 Bekend lid

Oct 13, 2013
    674
    133
    43
    Ja dat dacht ik al, dan is zo'n forum als dit toch wel ideaal he;)

Share This Page