Ff een vraagje. Mijn dochtertje zat gisteren bij mijn vader in de auto en hij heeft door zo'n jong broekie die keihard de parkeerplaats bij de winkel af kwam rijden, een ongeluk op het randje kunnen voorkomen! Even voor het duidelijke beeld: hij reed zo hard dat mijn vader die jongen dood had kunnen rijden. Er waren nog 3 auto's bij die ook alle kanten uitvlogen om hem te ontwijken. Maar mijn vader heeft zo'n slinger aan het stuur moeten geven dat mijn dochtertje van 4, keihard met haar hoofd tegen de ruit is gevlogen van de zijkant. Ik kan overigens geen bijzondere plek vinden bij haar. Nu twijfel ik of ik misschien ff langs de arts moet gaan om zeker te weten dat er ook niks met haar nekje is. Ze klaagt er niet over, maar als ik het zou vragen zou ze prompt de hele week pijn hebben wat niet in te schatten is of het echt is.. Zouden jullie er wat mee doen? Oja, die jongen was zo van slag dat hij niet gelijk weg kon rijden en heeft van alle automobilisten die erbij betrokken waren een lading woede over zich gekregen. Dus dit zal hij niet weer doen, maar o wat schrok ik hiervan. Mijn kleine meisje...
Ik zou het voor de zekerheid toch doen, dan hoef je ook niet verder te twijfelen. Hoe gaat het trouwens met je vader? De schrik zal er behoorlijk in zitten denk ik.
Ja ze zat wel in zo'n stoeltje hoor. Ze was uit logeren en ik hoorde dus vanmiddag wat er gebeurd was
Ik zou even goed in de gaten houden of ze wel helder is. Mijn dochter viel van een stoel....hersenbloeding.... En ik nog twijfelen of ik naar de dokter moest. Ben gelukkig gegaan, had ik dat niet gedaan, was mijn dochter er nu niet meer geweest. Ik ben vanaf dat moment dus extra alert met hoofd stoten en vallen op je hoofd.
Zou wel met je dochter naar de arts gaan voor de zekerheid. Geeft ze ook aan hoofdpijn of druk in haar hoofd te hebben?
Klachten treden altijd binnen 24 uur op. Dus als ze goed alert is, niet gebraakt heeft of klaagt over hoofdpijn hoef je je geen zorgen te maken. Een bezoek aan de HAP is niet nodig.
Dankjewel, dat is een duidelijk antwoord! Dan zal ik maar goed opletten of ze klaagt over haar nek. Wil niet te nalatig zijn ofzo. Dat ik achteraf spijt krijg