Hallo, In april ben ik 3 jaar getrouwd met mijn grote liefde. Ik wil hem graag verrassen met een (romantisch) nachtje weg. Een kamer met sauna/bubbelbad/stortdouche of een wellness bij het hotel is wel een pre. We zijn niet zo van de kasteeltjes (vind het altijd een beetje eng), wie heeft er een leuk idee/goede ervaring? Plaats maakt niet zoveel uit maar wel in Nederland. Bedankt alvast.
Van der valk heeft altijd van die luxe kamers/ thema kamers. Die hebben dan altijd een jacuzzi en een sauna en een stort regen douche en dan ook nog een apart zitgedeelte en grote tv's . Erg mooie kamers door heel Nederland. En dan kan je bij sommige kamers ook ontbijt op de kamer krijgen als je dat wilt. Verder vind ik het ontbijt daar altijd erg goed!
Kijk eens bij logement no 5 in Assen. Een b&b waar je een arrangement kunt boeken met tapas. Je word echt werkelijk waar in de watten gelegd. Als ik terug zou kunnen zou ik het direct doen
Mercure Hotel Amersfoort Centre - Nederland via Hotels.nl Hier had mijn man voor mij de luxe suite geboekt. Deze heeft een grote vierkante jaccuzi en is echt supergaaf! En via hotels.nl kun je meer leuke aanboedingen vinden.
De Jacuzzi kamer van het intell hotel in Rotterdam. Uitzicht over de erasmusbrug en maas. Echt een onwijs mooie kamer!