Ideeën gezocht voor vakantie naar Roemenië

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Majo1983, 10 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Wij "moeten" dit jaar naar Roemenië op vakantie vanwege een bruiloft die daar plaatsvind. Eerst dachten we om naar Italië te gaan en apart nog een paar dagen naar Roemenië, maar nu ik aan t kijken ben en we er misschien wel nooit vaker meer gaan komen twijfel ik om niet een langere vakantie te nemen in Roemenië.

Er zijn best wel wat dingen die ik wil zien. Aantal dagen in Boekarest, kastelen (waaronder t kasteel van Dracula) en nationale parken. En dan nog een paar dagen in de stad van de bruid voor de bruiloft.

Is er iemand ooit geweest? Is t leuk om een rondreis te doen (op eigen houtje met een huurauto) van 10-14 dagen met 2 jongens van 3 en 5? Aanraders?

2. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.254
    306
    83
    Wij zijn er n jaar of 10 geleden geweest toen we 1 kind hadden. Omdat we vrijwilligerswerk deden voor een organisatie daar. Toen vooral veel projecten vd organisatie bekeken dus niet veel tips. Maar t is wel een heel mooi land! Vooral de Karpaten (gebergte) vond ik erg indrukwekkend. En het paleis in Boekarest moet je zeker zien! Wij reden toen ook zelf in een huurauto, dat is wel het leukst denk ik. Ik vond t rijden wel lang duren daar, grote afstanden en geen geweldige wegen. Als je kids een hekel hebben aan autorijden zou ik t niet aanraden. Maar t is er mooi en bijv uit eten niet duur

Majo1983 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina