Helemaal gek van koeka ! Wie weet of er ergens een webshop is met korting ? Of een kortingsccode die op de gehele site geldig is. Ik ben benieuwd !
Was het maar waar.... ben ook helemaal fan en heeft mij ondertussen al bakken geld gekost haha. Ik had vorige week wel een wiegdeken besteld bij Baby en Tiener.nl want zij hadden op het complete aanbod 19% btw korting. Dus daar heb ik gebruik van gemaakt. Ik denk dat je beter zulke acties in de gaten kan houden want specifieke Koeka korting kom je zelden tegen (is mijn ervaring tot nu toe) Maar wat een prachtig spul he!
Inschrijven voor de nieuwsbrief van ikenik ? Je hebt daar sowieso stapelkorting wat een paar euro scheelt en toen ik er iets besteld had kreeg ik een code voor 10,- welkomskorting en kortingscode voor 10%. Babyentiener heeft regelmatig btw korting of 20% korting op het gehele assortiment. In de winkel hebben ze soms meer dan in de webshop. Leuk spul he .
@daphne: Ja echt leuk spul. Dacht al wel dat ze van koeka zelf niet veel af zouden prijzen! @arual: Ik heb mezelf meteen ingeschreven voor de nieuwsbrieven, ik ben benieuwd! Bedankt!
Hoi! Misschien handig om je in te schrijven bij Koeka.. Ze hebben 2x per jaar een sample sale in Bussum. Wel dringen geblazen maar oh wat hebben ze ook daar mooie spullen!