Net op koffietijd vuurwerk tips zitten kijken. Daarin werdt gezegd dat je eigenlijk als klein kind nog geen sterretje vast mag houden. nu vroeg ik mij af houden jullie hieraan? Dus aan de officiële leeftijdsgrens? Moet zeggen dat mijn dochter vorig jaar lekker met sterretjes heeft gezeten en dit jaar ook al. Wel met iemand erbij natuurlijk.
Hier stonden ze net allebei met sterretjes. Brilletje op, hand goed uitgestrekt en ik sta er naast. 3 en 6 jaar oud.
Ik vind sterretjes een twijfelgeval. Eergisteren nog aan een wat oudere collega uitgelegd dat koudvuur echt niet bestaat, dat die dingen dus echt gloeiend heet worden. Tenslotte is het ijzervijlsel met een brandbare stof op een stokje... En je maakt het aan met een vuurtje, dan maak je mij niet wijs dat het "koud" blijft... Mijn kinderen krijgen ze nog niet in elk geval, die zijn in staat om er mee te gaan zwaardvechten... (ik ken mijn kinderen langer dan vandaag ) Maar aan de andere kant heb ik ze van de week wel knalerwtjes gegeven. Dus helemaal consequent ben ik ook niet... (Edit: Overigens stond daar alleen op: Verkoop vanaf 12 jaar. Er stond geen leeftijdsgrens op qua gebruik)
Hier ook voor het eerst. Hij is 4 jaar. Hier ook sterretje met veiligheidsbrilletje op en armen goed uitgestrekt. En wij staan er naast
Hier wel hoor, wel met 1 van ons erbij. Ze (5 jaar) staat nu met papa buiten... Ze steken samen wat sterren en wondertollen af, uiteraard wel met veiligheidsbril.
Ja hier ook een brilletje gekocht en ga ook met dr naar buiten. Sterretje, knal erwten, party poppers en trek touwtjes heeft ze allemaal al gedaan. Uiteraard met Hulp. Wij vinden vuurwerk heel leuk en zei ook. Ookal is ze pas 2,5 haha
hoef ik niet eens over na te denken want ze durven ze niet eens vast te houden Het enige wat ze durven zijn de knalerwtjes.
Mijn dochter nog geen vier uur geleden mama wanneer mag ik sterretjes ! Vorige week heeft ze van tante al sterretjes gehad. En dus ik zeg als straks papa komt. Dan mag je met papa sterretjes vast houden. En over dat vuurwerk verkopen ik keek ook koffie tijd. Gisteren zoon hij is 13 heeft zelf afgerekend en kreeg zijn vuurwerk zonder problemen mee werd niks gevraagd aan mij als moeder of ik het wel of niet goed vond hij heeft de hele transactie zelf gedaan. Ja ik stond er wel achter maar hij heeft echt zelf het vuurwerk gekocht. Wat grens 16 jaar?
Hier ook.. Met ons erbij hoor ... Maar me oudste vind ze al niks meer aan.. Is 7 jaar.. Hier steken ze al flink vuurwerk af maar gezegd jij niet hoor op gepaste afstand kijken... Mijn 3 jarige misschien kijken of hij het wat vind.. Mijn 1.5 jarige nog niet hoor.. Hou ik lekker vast.. Ik hou van vuurwerk maar ik sta altijd ver weg met alle3 mijn kindjes ...
ja hoor met ons ernaast sterretjes en met lont samen met papa mag colin babypijlen aansteken (hebben ze dus samen de lont vast) . trektouwtjes vinden ze dan dus weer enger.
Jahoor 3 en 4 jaar. Uiteraard wel met ons erbij. Vorig jaar ook.. geen probleem, ze vinden het geweldig
Ja, de oudste (bijna 4), mag het dit jaar voor het eerst. Ze vindt het prachtig, met netjes arm helemaal uitgestrekt. Ik sta ernaast natuurlijk. Ik ben geen fan van vuurwerk maar ik wil ook niet dat ze er te bang voor is. Ze schrok eerst heel erg van de knallen maar nu ze zelf ook 'vuurwerk' mag 'afsteken' is dat eigenlijk helemaal over.