Onze kleinste meid ( dysmatuur geboren ). Is al een maand ziek. Het begon met een verkoudheid... Met koorts.. ag geen probleem.. Pcm en goed troosten heeft dat 2 weken geduurt. Koorts oplopend tot 40,8 Arts deed niets... Toen ging het 3 dagen goed. Toen kwam de koorts weer... nu weer twee weken verder. Met koorts extreem.hoesten. Niet slapen amper drinken en eten. Huilt veel. Bij de spoed eisende hulp geweest paar dagen geleden. Omdat ze niet uit der hoest kwam. En koorts had en hele flessen uitspuugde. Ventolin gekregen en antibiotica. Nu paar dagen later biets veranders. Nogsteeds ziek koorts moe , veeeeeeel hoesten . In het ziekenhuis waren longfotos gemaakt. Maar er wat * iets * op te zien maar ze wisten niet wat... Nu weet ik het niet meer.. Al bijna een maand met een ziek kind... En het gaat maar niet weg.. Help...
He bah Wat naar allemaal, ik zou morgen toch maar eens weer overleggen met de huisarts en anders met het ziekenhuis, want als een kind al een maand ziek is dan is waarschijnlijk iets meer aan de hand. Ik hoop dat er uit de longfoto niet iets ernstig komt. Hebben ze al een bloedonderzoek gedaan bij haar?
Weer terug naar de arts??? Vorig jaar ook enorm met ons zoontje gesukkeld twee x in zh gelegen en RS virus gehad.. Als je kindje er gevoelig voor is dan zullen ze steeds weer van alles oppakken.. Maar ik zou zeker weer terug gaan naar de arts! Daar heb je meer aan dan om hier advies te vragen
Hier ook kindje met een lage weerstand en al 2 maanden kwakkelen. Krentebaard, griep, koorts, verkouden. Helaas is het virusseizoen weer bezig. Hopen dat het snel voorjaar is voor onze kindjes