op zoek naar kinderschoenen voor je kleine? in assen zat altijd een zaakje maar die is weg en verkoopt de rest via hun webwinkel met minimaal 50% korting! ik heb dus leuke schoentjes voor mijn dochter uitgezocht, dan is het leuk om goeie merkschoenen te kopen zoals shoesme of bardossa ofzo! vanaf maat 18 t/m volwassen maat! www.tgrietjevanhans.nl
Leuk winkeltje, zij overtreden wel de wet koop op afstand. Internetaankopen mogen binnen 8 dagen volgens de wet ongedaan gemaakt worden en zij zeggen omdat je korting krijgt mag je het niet terug sturen. Opletten dus als je hier wat koopt...
wat lees ik nu is Hans van Grietje weg ?? Leuke winkel was dat. Daar heb ik ook de 1e schoenen van mijn zoontje gekocht !! Ik heb nu leuke shoesme gkocht bij top merk. Daar verkopen ze schoenen van Ziengs voor weinig. (wel een zeer wisselende collectie. De ene keer leuke schoenen en de andere keer valt het tegen)
ha ha grappig. Ik open net de site van de winkel en zie meteen de 1e schoentjes van Stijn !! Die mooie zilveren gympen met nummer 14. Ben er nog steeds verliefde op
Niet goed, geld weg Artikel..... Klinkt niet echt aantrekkelijk, de prijzen daar in tegen weer wel.... Hm twijfel!
ja hij is inderdaad weg! ik heb ook al bij tms gekeken (topmerk schoenen, hihi) maar mijn dochter begint nu met lopen, ze is al 1 jaar maar is heel klein, 69 cm en schoenmaat 17/18 dus er is gewoon heel weinig keuze! en bij tms vind je dan niks, alleen in die speciaalzaken en dan ben je gewoon giga veel kwijt, daarom was ik op zoek naar dit winkeltje, hihi. ik woon zelf in assen trouwens, dus ik ga de schoentjes ophalen, scheelt weer verzendkosten
Oh wat hebben ze er een leuke schoenen voor de meiden Maar uhmzzz....niet goed geld weg ? klinkt nou niet echt aantrekkelijk ha ha ha
Ik heb woensdagavond laat een paar schoentjes besteld voor mijn zoontje. En gisteravond, na het eten kwamen de schoentjes al! Netjes ingepakt, keurig verzonden hoor en de schoentjes zijn top!
hey, ja hoor, is allemaal goed. zijn ook gewoon goede schoenen voor een mooie prijs! ik heb ze natuurlijk opgehaald en je mag ze dan binnen 2 dagen ruilen, dus ik vond dat prima, was gelukkig niet nodig!