wie kijkt de kassabonnetjes ook na?

Discussie in 'De lounge' gestart door JustNice, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    tegenwoordig controleer ik de kassabonnetjes, meer omdat ik even wil zien wat ik allemaal heb gekocht, en voornamelijk wat ik heb bespaard ivm eventuele acties die op dat moment zijn en waar ik gebruik van heb gemaakt. daar wordt ik meestal wel blij van, want dan zie ik dat ik weer zoveel euro winst heb :D

maar deze week deed ik dat ook zoals gewoonlijks, bij 2 winkels heb ik terug moeten gaan, met het verhaal dat zij het niet goed gedaan.
    ik kreeg natuurlijk mijn gelijk en heb het verschil terug gekregen.
    maar als ik het optel is het toch €5,10, geen vetpot, maar wel geld.

als ik niet had gekeken en had gedacht, het is altijd goed, bonnetje hoeft niet [wat ik voorheen deed] was ik het gewoon kwijt.

dus ik blijf maar controleren hoor, jullie ook?

2. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    m'n man doet het altijd bij de grote boodschappen, bij kleine dingen niet :p

3. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik controleer het bonnetje ook altijd.
    heb al te vaak gehad dat er iets niet klopte, dus ik check hem altijd nog voor ik de winkel uit ben.

4. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.251
    306
    83
    ik doe het (bijna) nooit, maar na jou verhaal zal ik het eens doen :)

5. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Die van mij doet dat ook altijd en dan midden in de grote supermarkt richting uitgang:( denk dan ook altijd gierige kaaskop maar betrapte mezelf er laatst ook ineens op;):D

6. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0

Hahahahah

7. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik doe het altijd en vaak maar goed ook!
    Kortingen die helemaal niet doorberekend worden komt regelmatig voor....
    Heeft ook niets met gierig te maken vind ik!

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Wij doen dat ook hoor!

9. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Altijd nakijken hoor. Heb vroeger ook achter de kasa gezeten, en stond altijd wel bekend als een snelle/goede werkster.

Maar heb ook echt wel eens van die kleine schoonheidsfoutjes gemaakt die alleen op zijn te merken als je goed nakijkt. Ook altijd kijken bij het pinnen want 1 keer heb ik dus perongeluk een 0 teveel ingetoetst toen een man 100 euro wilde opnemen extra. Het is dat ik het net op tijd zag, want hij zei ook nog doodleuk als je het me niet had gezegd had ik het niet gezien. Nu kun je dat later allemaal natuurlijk wel terugzien, maar even om het idee.

10. danip

danip Niet meer actief

Nee dat doe ik eigenlijk nooit. Denk zelfs dat ik het nog nooit gedaan heb!

11. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Ik controleer eigenlijk altijd de kassabon. Helaas komt het regelmatig voor dat acties niet verrekend zijn. Laatst nog bij een winkel, actie was 3 halen 2 betalen. Op de bon was het 3 halen 3 betalen. Heb mijn geld wel terug gekregen.

12. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik kijk alleen of datgene wat een aanbieding was, ook echt als aanbieding is aangeslagen. Verder ben ik heel slecht in bonnetjes nakijken. Prop ze altijd in mijn portemonnee en na een aantal weken moet ik die legen en dan gaan ze richting de vuilnisbelt hihi!

13. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Altijd, heb wel eens een komkommer gekocht die van goud was (de prijs dan). Net voor de kerst kocht ik 4 bekertjes slagroom, waren er iets van 30 of zo aangeslagen:$. Bij AH hier nooit echt problemen met de aanbiedingen maar wel dus met verkeerd aanslaan.
    Ach, ik denk dan maar vergissing is menselijk maar ik controleer.:D

14. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Ik had er nog achter willen zetten dat het een grapje was maar bedacht dat niemand het serieus zou opvatten eigenlijk, wel dus :)

15. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier kijk ik ze ook meestal na, moet zeggen dat het tot nog toe goed gaat in de winkel waar ik altijd heen ga.

16. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.153
    113
    Altijd, heeft me vorig jaar bij elkaar toch zeker 20 euro 'opgeleverd'.

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik kijk er eigelijk nooit na. Alleen als ik denk (aan het bedrag) dat er iets niet klopt. Misschien toch maar wat vaker doen in het vervolg

18. Maia

Maia Niet meer actief

ik check ze ook altijd. Vooral bij de boodschappen!

19. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Ik kijk het ook altijd na. Ik ben ermee begonnen toen ik ook ineens een volgens mij te hoog bedrag moest betalen.
    En wat bleek: bij het boterhamvlees hadden ze een verkeerde prijs aangeslagen. ipv 1,88 hadden ze 18,80 aangeslagen. Dat is nogal een verschil. Duidelijk een vergissing, maar als ik niet gekeken had, was ik het mooi kwijt.

Dus beter even snel controleren, dan dat je meer onnodig geld kwijt bent.

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    aanbiedingen kijk ik wel altijd na. De rest niet, weet ook niet precies wat iets kost en mijn man en ik gooien beide dingen in de kar...

Deel Deze Pagina