Dag, Er ontbreken nog wat dingen bij mn kraampakket (ook maar slechts een deel gekregen van vriendin maar heb helaas nog niet alles) Is er iemand zo lief die een navelklemmetje nog heeft liggen en weg wilt geven Ik hoor t graag
Joh, een postzegel kost meer! Navelklem steriel, blauw - Vermeulen Medical Wil je je kind dadelijk alleen van de bijslag onderhouden? Besef wel dat je de eerste drie maand niets ontvangt hè!
ik heb ze denk ik nog wel. Mijn kindje is te vroeg geboren en ik had het kraampakket al in huis. Ik weet niet of hij nog op zolder staat of inmiddels al weggegeven is. Ik ga voor je opzoek.
Vind het een zinvolle bijdrage, veel mensen beseffen dit niet en dan kan het erg vervelend zijn om voor een verrassing te komen staan. Denk dat iemand meer met mijn zoutloze opmerking kan dan het benoemen van een reactie. Maar goed, als men alleen maar uit kan gaan van het slechtste in een mens en niet verder kan kijken dan de neus lang is, weet ik voldoende. Wens de topicstarter veel succes en geluk voor de toekomst.
Ik d8 even ook een lap tekst te tikken naar jou, maar dat is het zo niet waard! Ga toch lekker ergens anders over piekeren ipv zulke domme onnozele opmerkingen plaatsen. Mijn kinderen hebben en zullen niets te kort komen. Ondanks je onzinnige post, bedankt voor je link.. wist niet dat het los te koop was want vond het onnodig om een compleet pakket te kopen voor enkel een navelklemmetje. Doeg!
Ah joh, het tweede gedeelte van die post komt gewoon een beetje cru over, da's alles. Maak je niet te druk allemaal Heb je nog andere dingen nodig uit het kraampakket? Ik heb nauwelijks iets gebruikt omdat ik in het ziekenhuis heb gelegen voor vijf dagen, vandaar dat ik het even vraag