Korting vingino?

Discussion in 'De lounge' started by september08, Oct 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Hi,

Ik ben op zoek naar een artikel van vingino.
    Als ik eens korting tegen kom, staat er uitgezonderd vingino..
    :(

Misschien weet hier iemand een site? Graag via pb als het kan voor ik het risico loop dat het uitverkocht is.. ;)

Thx dames!

2. mila2008

mila2008 Bekend lid

Jun 12, 2009
    628
    0
    0
    het merk vingino geeft zelf aan wanneer de opruiming mag beginnen, dat was afgelopen week nog niet het geval, nog eventjes wachten.

3. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

misschien de winkeltjes in je buurt in de gaten houden? hier een winkeltje waar laatste een dag was 10% op alles ook vingino.

4. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    En anders een outlet proberen?

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Vingino is altijd erg laat met korting en veel producten zijn voor die tijd al uitverkocht. Als ik echt iets wil hebben dan koop ik het toch altijd maar voor de gewone prijs.

Bij de outlet liggen de prijzen vaak wat lager maar dit zijn vaak kledingstukken van het jaar ervoor tegen hogere prijzen dan dat ze in de uitverkoop waren dus daar ga ik niet meer naartoe. Zo kocht ik vorig jaar voor mijn zoon een mooie trui voor 30 euro in de outlet was dezelfde trui 45.

6. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Wanneer vingino zelf korting heeft weet ik niet, maar ik weet wel dat de korting nooit hoger is dan 30 procent. Meer mogen webshops ook niet als korting berekenen op vingino producten. Laatst ging hier een winkel weg en was alles 70 procent behalve vingino die was 30 procent....

7. twinkle star

Dit klopt niet, heb al diverse keren, online en in de winkel 50% korting gehad. Meestal begint het online op 30% maar eindigd het wel op 50%

8. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Hier in de stad verkopen ze ook alles 2 voor 1 ook vingino.
    Daar sta ik sochtends voor de deur bij was van spreken en heb ik nog veel keuze spijkerbroeken...
    Maar ik hoor idd vaak dat ze niet verder als 30% mogen gaan.
    Het item dat ik wil is niet in de outlet.
    Ik ben bang dat ik voor de volle mep moet gaan aangezien ik vele maten al op uitverkocht zie staan.
    Vind het een beetje spannend, de oudste gaat naar school en weet niet hoe spullen daarvan terug komen...

9. twinkle star

Ligt er een beetje aan of het een boven of onderstuk gaat. Hier gingen broeken de eerste twee jaar (bij de kleuters) stukken sneller stuk ivm kruipen op de vloer. Truien enzo bleven wel mooi want ze hebben schilderschorten en de verf is goed uitwasbaar.

Je zou er ook voor kunnen kiezen het als netjes te gebruiken in het weekend ofzo. Hier gaat alles aan naar school en is het stuk, jammer dan.

Ben nu trouwens wel benieuwd waar het om gaat, ben echt helemaal vingino gek en koop regelmatig vingino voor zoon en dochters.

10. lilian79

lilian79 Bekend lid

Feb 28, 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Dames, coccinelle heeft va as woensdag megasale ....die verkopen alles! Even een tip...

Share This Page