Korting webwinkel

Discussion in 'De lounge' started by Luna86, Nov 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luna86

    Luna86 VIP lid

    Jan 11, 2009
    14,875
    9,389
    113
    Gelderland
    Oke eindelijk de perfecte schoenen voor mijn oudste zoon gevonden. Ik heb ze afgelopen week online besteld omdat ik bij een grote webshop nog een bedrag open had staan ivm een retour omdat er een fout in de jas zat.
    Als het goed is krijg ik ze vandaag of morgen binnen maar nu krijg ik net een mail dat ze dit weekend 20%korting hebben op alle schoenen..

    Als dit gebeurd was in een winkel was ik binnen termijn terug gegaan om het verschil op te halen maar hoe zit dat eigenlijk met een aankoop online? Wie heeft hier ervaring mee? Het gaat om 16,- dus vind het net te hoog om er helemaal niks mee te proberen;)
     
  2. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik zou even contact met ze opnemen. Ik heb het een keer bij de Wehkamp gehad en ze deden helemaal niet moeilijk.
     
  3. Luna86

    Luna86 VIP lid

    Jan 11, 2009
    14,875
    9,389
    113
    Gelderland
    Dank je wel voor je reactie. Ik ga als de schoenen helemaal goed zitten wat ik wel verwacht even contact opnemen met ze.
     
  4. ma1

    ma1 Fanatiek lid

    Mar 14, 2010
    1,211
    0
    0
    Heb je besteld bij kleertjes.com hebben dit weekend 20 procent korting ik ga ook bestellen en me inschrijven voor de nieuwsbrief dan krijg je ook nog 10 euro korting
    Ik zou contact opnemen 16 euro is wel veel
     
  5. consider

    consider VIP lid

    Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb zoiets ook een keer gehad bij kleertjes.com
    Ze deden er niks aan, ik had gewoon pech.
    Heb wel eens vaker iets gehad daar, vind de klantenservice echt erg slecht.
     
  6. sidmick

    sidmick VIP lid

    Jun 23, 2008
    17,814
    4,194
    113
    de klantenservice is echt bagger slecht daar dus ik vrees dat je pech hebt. Maar kun je niet de schoenen nogmaals bestellen? En dan degene die je al besteld hebt retour doen?
     
  7. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    Als ze moeilijk doen retourneren en opnieuw bestellen! :D
     
  8. dawnie

    dawnie Actief lid

    Oct 26, 2008
    420
    0
    16
    Heb ik ook een keer gehad bij Omoda. Had net de schoenen binnen en toen kwam er zo'n bannertje voorbij met dat ze afgeprijsd waren. Ik heb toen contact opgenomen en gevraagd of ik ze terug moest sturen en opnieuw bestellen of dat we het anders konden regelen. Ze deden helemaal niet moeilijk en hebben gelijk t verschil teruggestort. Vond ik heel netjes van ze. Bestel daar dan ook vaak, omdat ik weet dat ze goede service hebben.
     
  9. missym

    missym VIP lid

    May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Ik had laatst hetzelfde bij Zalando. De volgende dag stond de 10 euro op mijn rekening na mijn mailtje over de korting. Super service!
     
  10. wendy339

    wendy339 VIP lid

    Oct 27, 2010
    9,745
    1,072
    113
    Maar retourbeleid daar is ook 3x niks.. Altijd dat stomme tegoed.. Of krijg je tegenwoordig gewoon je geld terug?
     
  11. miepje77

    miepje77 Fanatiek lid

    May 25, 2008
    1,881
    448
    83
    Heb ik ook gehad bij kleertjes.com. Ik bestel daar nog minimaal. Waardeloze retourservice.
     
  12. Luna86

    Luna86 VIP lid

    Jan 11, 2009
    14,875
    9,389
    113
    Gelderland
    Ja klopt bij kleertjes.com. Kreeg vorige keer al niet zo'n goed gevoel bij retour ivm geen geld terug maar was buiten mijn ruiltermijn dus vond het allang best.
    Als ik dus nu retour ga doen en weer bestellen heb ik daar weer geld open staan en dat wil ik echt niet. Zulke leuke spullen hebben ze helaas niet in een beetje leuke prijsklasse. Heb helaas de schoenen nog niet ontvangen dus kan nog niks in werking zetten.
     
  13. Luna86

    Luna86 VIP lid

    Jan 11, 2009
    14,875
    9,389
    113
    Gelderland

    Jeetje wat jammer om te lezen. Je zou toch denken dat een bedrijf alles op alles zet om aan klantenbinding te doen in deze tijd.
     
  14. Luna86

    Luna86 VIP lid

    Jan 11, 2009
    14,875
    9,389
    113
    Gelderland

    Dan moeten ze dus geld retour doen en die zekerheid heb ik helaas nog niet. En dan hopen dat ze er nog zijn. Maar heb besloten eerst even te passen en dan contact op te nemen. Hoop dat ze het terug geven (desnoods in de vorm van bon) maar zo niet dan pech maar dan is het wel gelijk de laatste keer dat ik daar besteld heb..
     
  15. tijdvoormezelf

    tijdvoormezelf Niet meer actief

    Lees eens d alles door op de site. Ik heb daar tijd geleden besteld en volgens mij stond er in de voorwaarden dat je wel geld terug kunt krijgen maar dat je dan dus zelf voor de retourkosten betaalt. Aangezien dat 6,75 is zou t misschien nog lonen als bellen etc niet helpt
     
  16. Luna86

    Luna86 VIP lid

    Jan 11, 2009
    14,875
    9,389
    113
    Gelderland
    Oh dank je wel. Dat zou idd nog kunnen.
     

Share This Page