Hoi dames, Ik en familie hebben onze kasten eens uitgeruimd en hebben een hele doos vol met jongens-kleertjes bijelkaar! We kunnen het naar de kringloop brengen, maar ook iemand anders blij mee maken. Het gaat om broekjes, shirtjes, vestjes, blouses, (van maat 80 t/m 116) speelgoed, boxkleed en een stoelzitje! Er zit nieuw spul tussen en gebruikt spul! Ken of ben jij iemand die dit HEEL goed kan gebruiken doe dan even een berichtje!
Hoi, mijn schoonzus zou dit heel goed kunnen gebruiken. Ze zit in het schuldentraject wat niet helemaal soepel verloopt helaas. Het is nu zo erg dat dat ze elke maand aan het Stressen is of de huur betaald kan worden, en dat met 3 kids van 7,2 en 1 van april. Ik probeer haar al te helpen met van alles. Maar helaas ook niet het geld om haar dingen te betalen
En het zijn 3 jongens. Ze heeft natuurlijk ook wat hulp van ons, dus als er iemand is die geen hulp heeft van andere, of die het echt beter nodig heeft als haar, dan natuurlijk na diegene sturen. Geven hun soms een tas met boodschappen, en verjaardagen doen wij regelen, zulke dingen.
Oh wat vervelend! Ik wil haar graag de spulletjes toezenden! Of woont ze toevallig in de buurt ? Doe maar ff een prive-berichtje!
Haha, dankjulliewel! Ik doe het liever naar moeders die het kunnen gebruiken dan naar de kringloop waar ze er weer geld voor gaan vragen!