11.19 korting op 4 pakken pampers = 1 gratis 10 korting op 2 megapakken 1.50 korting pampers billendoekjes 2+1 pak
ik heb ze ook gekregen vandaag maar heb net van de week 4 pakken bij de c1000 gehaald voor 10 euro per stuk. Hmm maar eens kijken, heb nog 5 euro korting op 2 pakken actifit, nog een volle babyzegelkaart misschien met veel actie op actie de moeite waard
vandaag ook voor het schap zien staan maar had mjjn bonnen niet bij me, heeft iemand dit zo geprobeerd trouwens?
Ja hoor, zie mijn andere topic over korting op korting bij etos. 2 voor 34 (value bag) is vast aanbieding bij etos, dus daar mogen de lihl bonnen wel op. Dus 2 value bags voor 24 euri...
Ik heb deze bonnen ook gekregen maar gebruik geen pampers. http://www.zwangerschapspagina.nl/ruilen/436753-kortingscoupon-pamper.html
Vandaag ingeleverd 10 euro op 2 megapakken en een volle babyzegel kaart en 4 etoszegel kaarten, hoefde voor 2 megapakken maat 4 maat 9 euries te betalen
kreeg ze ook niet mee. ze zeggen dat het een aktie is. maar het is een vaste prijs geworden. ja hoe lever ik me bonnen dan in? ze zei dat ze dan de oude prijs kon doen en daar de 10 euro van af. ik heb met hoofdkantoor gebeld. ik krijg nog een mail van ze. ik wacht nog ff af.
Ik heb deze bonnen ook over voor de liefhebber. Wil alleen verzendkosten vergoed hebben. Ze zijn geldig tot 12 mei. Reacties graag per PB
ik heb als antwoord gekregen dat ze mij willen bellen,maar ik wil niet gebeld worden dus laatmaar dan