We zijn pas bij het land van bartje geweest, we vonden het een erg mooie park met helemooie huisjes wat we ook er belangrijk vinden, we hebben er erg genoten. nou willen we in maart dan is onze dochter 10 maamden weer gaan naar een landal welke raden jullie aan? Wel vonden jullie mooi en leuk?
Hot van saksen lijkt mij ook erg mooi, welke huisje hadden jullie? zwembad ook leuk voor een baby van 10 maaden?
Hof van Saksen is heel mooi, maar waar ik het ook geweldig vond was park de Witte Bergen in Ijhorst. Schattige rietgedekte huisjes middenin het bos, mooie omgeving om te wandelen/fietsen en helemaal tot rust te komen (en niet duur). Op het park is alleen geen zwembad.
Het vennebos! Voor Landal begrippen een erg leuk zwembad! Landal heeft vaak prachtige parken, alleen niet altijd een mooi zwembad.
het Vennenbos In hapert. wij komen er alleen om te zwemmen. hebben eigenlijk nooit in een huisje gezeten. Rabbit Hill komen we niet meer. We vonden de huisjes niet goed schoongemaakt. En de wc en de douche deden t niet goed. Desondanks geklaagd, maar niks aan gedaan. wel toen we thuis waren kregen we een excuus brief. In Vaals, het park heet Hoog Vaals. heel leuk. zeker om terug te gaan. In Valkenburg (heel nieuw park) ook keileuk.... sorry.. komen nogal veel bij Landal altijd last minute
Wij zijn in september naar Landal Sonnenberg geweest. Was een heel leuk park, met ook een binnenspeeltuin. We hadden voor een opgeknapte bungalow gekozen en deze was erg mooi en netjes.
Vennebos vind ik ook erg leuk. We komen er zelf alleen om te zwemmen en vooral met een peuter is dat heel leuk omdat ze van die 'tussenglijbanen' hebben. Ze zijn wat leuker dan de glijbanen van het babybadje, maar niet té zodat ze ze echt alleen kunnen doen. Daardoor was het babybadje ook altijd een stuk rustiger, de peuters zijn daar (bijna) niet. De binnenspeeltuin is er ook leuk. We hebben een keer een huisje van binnen gezien omdat vrienden er waren, ik vond het er prima uit zien.
Landgoed het Loo is ook erg leuk Mooi ruim opgezet en met zwembad en nu een nieuw overdekt speelparadijs.