Van een ander forum gekopieerd, maar ook leuk voor hier! Codes om korting te krijgen op je bestelling van H&M: Deze codes kun je invoeren op deze manier: 1. Bestelling plaatsen in winkelwagen 2. Codes links invoeren Wanneer je meerdere codes wilt gebruiken, ga je verder winkelen en dan weer naar kassa. Daar weer codes invullen en alles word aan je eerste bestelling toegevoegd, dus ook je extra kortingen. Let op: met kortingen eraf MOET je bestelling MINIMAAL 19 euro waard zijn, dus ff puzzelen code 7921 = 10euro korting code 7889 = 5 euro korting code 1304 = 5 euro korting 7889 en 1304 =5 euro 7921 en 7848 = 10 euro 7970 en 7764 = 25% Er is nu trouwens ook sale, dus sla je slag!
je kunt toch nog annuleren? Opnieuw bestellen. En anders nog meer bestellen (iets kleins, goedkoops), toevoegen aan die oude bestelling en dan de kortingscodes invoeren DENK IK (moet je ff kijken)
Leuk, dan komt er dat te staan... Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.
Ik had de code al eerder gekregen en heb ook daadwerkenlijk een bestelling gedaan. heb in totaal 25 euro korting en mijn bedrag wat ik moest betalen kwam uit op 19.40 dus leuke deal!
ja sommige codes kun je niet meer gebruiken , want ze zijn illegaal en daar is de hm achtergekomen, dan blokkeren ze je account tot je contact opneemt met de klantenservice, maar pas op want ze kunnen zelfs je bestelling annuleren...hebben ze bij mij gedaan!
Oh jee, dat wist ik niet...ik zag die codes op een ander forum staan en daar zeiden ze verder niets hiervan...
code 7921 = 10euro korting en 7921 en 7848 = 10 euro Deze 3 heb ik gebruikt en nog niets raars gehoord ofzo..
die twee van jou kloppen ik was te hebberig en moet nu ook contact opnemen met de klantenservice, snif. Stuur ze een e-mailtje nu.
via de hyves is een h&M hyves. Met meerdere kortingscodes enne daar staat bij dat je niet te hebberig moet zijn en soms maar twee kortingscodes kan neerzetten. Bij een error gewoon de klantenservice e-mailen en morgen zou het opgelost moeten zijn. Echt wel dat ik bestel!