Nou ik heb het ook geprobeerd. Pluk regelmatig kortingscodes van internet. Kreeg dus ook die foutmelding van ongeldige rabatcombinatie. Ik belde de klantenservice, kreeg een preek over dat kortingscodes persoonlijk zijn en bla bla, en werd ook nog voor fraudeur uitgemaakt. Ik teruggepreekt dat ik toch heel veel bij ze besteld had enz. en dat ik het belachelijk vond dat ze me permanent (ja echt, permanent) hadden geblokkeerd. Nu heeft ze me gedeblokkeerd, maar ik krijg geen kortingscodes meer en ook kan ik ze volgens haar niet gebruiken. Ik heb ze dus gewoon opnieuw ingevoerd, en tadaaaa, korting..... Misschien annuleren ze het, nou dan is het gelijk de laatste keer dat ik daar wat bestel...
Mja, vooral de klantenservice bellen als het je niet lukt te frauderen... :/ Lees dit maar eens (andere website): Zou bangmakerij van ze kunnen zijn, maar lijkt me iig niet echt slim om te bellen dat het frauderen niet lukt. 8)
ook ik heb problemen met de kortings code ik kreeg een order bevestiging met prijs van 60,80 ipv 80,80 dus lekker 20 euro korting maar nu kreeg ik zaterdag me pakketje binnen en op me bon stond gewoon 80,80 ik gelijk gebeld deze hollander wilde haar korting natuurlijk gewoon hebben heh nou ze vertelde me dat die code,s niet geldig zijn zomaar ze worden p.p toegestuurd en ik moet dus gewoon 80 euro betalen en ze vertelde me indd over fraude bla bla bla en 1 kortings code mocht je dus alleen maar gebruiken als je een nieuwe klant aangemeld hebt bij h&m trouwens zei ze ook nog eens mevrouw u mocht ook helemaal geen 2 kortings code,s gebruiken 1 per klant maar stom mens
ik kreeg vandaag het pakje binnen. zonder dus de korting! in de mail staat wel de korting. ik heb ze nu gemaild of ik het bedrag - de korting kan overmaken ben benieuwd naar hun antwoord, raar eigenlijk dat ze niet met de eerste mail melden dat de korting dus niet geld. ik ga het anders allemaal terug sturen. ik wil die korting (ik had eigenlijk niets nodig, maar hollander dat ik ben toch bestellen)
hihih weet je wat ik gedaan heb/doe ik heb de bestelling gedaan met 20euro korting van de codes... en elke dag verander ik iets aan de bestelling en doe ik er nog eens 25%korting op.. Als je meer codes wil gebruiken dan moet je elke 24uur een code invoeren.. nu hoef ik dus maar 50euro ipv 80 te betalen ik vind het nu welletjes... ik heb 3codes gebruikt en ga der verder geen misbruik van maken
Bij mij de spullen ook gewoon binnengekomen met totaal 30 euro minder op de bon 'k zal snel kijken of ik niet nog wat nodig heb (ja ook ik ben af en toe hollander )
als dat zo is ga ik nog een keertje bellen vind dat wel raar dat er bij jullie wel gewoon de korting af is en ikke en nog meer de volle pond moeten betalen deze hollander wil ook korting ahahahaha
hier gisteren ook binnen gekregen met korting! Dus ik ga het maar snel overmaken dan ben ik er vanaf Wel vreemd dat het bij de ene wel afgaat en bij de andere niet
hadden jullie ook bij waarde van de bestelling het volle bedrag vermeld staan? daar op je eigen pagina zeg maar
ik had ze nog gemaild...... maar moet nu de email van een vriendin geven ivm de code.. die zou ik dan gekregen hebben van haar.... duh ik heb geen vriendin die mij de code heeft gestuurd en die andere code was als er een keer iets verkeerd was gegaan bij je pakje. ook dat konden ze niet terug vinden bij mij. gaat dus ws niet lukken! Jammer toch vreemd dat bij sommige wel is gelukt en bij anderen weer niet