Ik heb toenstraks betseld, maar ik lees dit nu pas, dus ga het even regelen. Je krijgt trouwnes ook een zwart of rood fleecedamesjack gratis als je boven de 40 euro besteld. Ook al stuur je daarna spullen terug en heb je voor minder besteld dan mag je hem gewoon houden!
nou hier werkt niks. en moet contact op nemen met klanten service... verdorie.. en ik wil echt wat bestellen!heb gemailt hopenlijk morgen bericht..
Ik heb net een bestelling geplaatst en toch de gok gewaagd om twee kortingscodes in te voeren hihi Ik heb 7848 gebruikt (10 euro korting) en de 7970 (25% korting op een artikel) Hij gaf aan dat er nu 20 euro vanaf ging maar ik moet de acceptgiro nog even afwachten als ik hier lees, ben benieuwd!
Als je ze mailt krijg je geen reaktie, maar ze passen het wel binnen en dag aan en dan zit de korting er gewoon bij!
ik heb wel reactie op mail gehad.. ik moest contact opnemen met klanten service (NOT) hahaha ik heb cookies verwijderd en een accoutn aan gemaakt met ander email adres en naam. toen deed ie het wel? dan maar geen korting maar wel een gratis fleece jack hahaha. ik heb zulke stoere jongens kleding besteld hahaha
Bestelling vorige week binnen gehad met de 7848 korting van 10 euro eraf en gratis fleecejack. Dit fleecejack mag je houden ook al stuur je spullen terug... Heb me weer niet kunnen inhouden en heb net weer besteld met 7848 en die van 25%. 15 euro eraf en nog een fleecejack!