we willen een weekendje weg gaan boeken naar center parcs, heeft er nog iemand een korting code die geldig is? ook iemand ervaring met een 12 persoonshuisje? wat dan 2 6-persoonshuisjes aan elkaar zijn door een schuifwand te openen? we willen naar park heijderbos!
Ik las toevallig op FB dat het via Belgie goedkoper is dan via NL. Dus ik zou zeggen zoek de Belgische site op en verblijd je bankrekening
http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/379229-kortingscode-centerparcs.html Volgens mij werken een deel van de codes/sites hier genoemd nog. In elk geval die van babybox
Is leuk park! Had even voor de gein gekeken op .be maar ik kwam bij de Eemhof op 20 euro duurder uit... Wellicht verschilt t dus wel per park! Je moet wel f kijken wat gunstig is.. Soms krijg je ook extra dingen als geen korting doet zoals babybox.. Zoals activiteiten gratis en sowieso gezinkorting en wellicht vroegboekkorting (als je niet snel gaat..) wel de moeite om f te kijken denk. Dan kom je ook al op 35 % geloof ik en als er dan nog extra s zijn..... (Als je als vrienden van gaat dan krijg je sowieso activiteiten gratis, maar dus niet als je met de korting van babybox oid gaat)
Code van prenatal heb ik. 40 procent op weekend en 50 op midweek. Maar is niet in vakanties geldig. Ik weer niet of t op alle huisjes geldt . Als je interesse hebt dan stuur maar een pb
Kijk wel goed of t de moeite waard is. Met de roompot bon uit de blije doos ben ik voor een midweekje in september 50 euro duurder uit dan met de nazomerkorting via de gewone website!