Wie kan mij helpen aan de 40 of 50 % kortingscode van center parcs??!! Ik zou er heel blij mee zijn!! We willen maandag nog even een midweekje weg met de kids maar t is erg prijzig en die korting zou ons helpen!! Hoor het graag! Alvast onwijs bedankt!!
Er worden weinig kortingen gegeven in de zomervakantie. Maar lastminutes zijn altijd al goedkoper dan van te voren boeken.
je kan ook via bungalows.nl boeken en dan mystery parc, weet je niet in welk Nl/BE park je komt (je hoort het uiterlijk 2 dagen van te voren) maar is wel goedkoop edit; ik zie dat die er niet zijn voor volgende week maandag, 40-50% is nooit in de vakantie. Dan alleen nog idd last minute
Via deze link kan je pas vanaf september boeken, TS wilt maandag al weg. Een Mystery Park moet je minimaal 5 dagen voor aankomst boeken dus dat gaat ook niet. Last minute is denk de enige korting die je nu nog kunt krijgen.
Ik heb nog 3 kortingscode's voor 50% maar net even geprobeerd en ze doen het niet voor aankomende week anders had je er gerust 1 mogen hebben van me. Vanaf September kun je idd via de site zonder code boeken Center Parcs en Center Parcs
Ik heb wel iets ontvangen uit de babybox, is een mailtje! Weet niet precies wat de voorwaarden zijn. Stuur me anders even je mail adres