We gaan over een paar maanden op vakantie naar Zuidwest USA en willen een rugdrager aanschaffen om onze peuter tijdens de wandelingen in de parken mee te kunnen dragen. Nu hebben we vroeger wel de buikdragers (babybjorn) gebruikt en heb ik op een rommelmarkt eens een rugdrager gekocht maar van die laatste werd mijn rug toch niet erg blij. Hoe zijn jullie ervaringen met een goede rugdrager? Is het écht te doen om daar een peuter van 14 kg in te drager voor een uur of 2 of heb je na 5 minuten al rugpijn? Waar hebben jullie de rugdrager gekocht en waar moet ik op letten?
Wompat Ik zou voor zoiets gaan! Ergonomische drager dus een goede houding voor je kindje en hij draagt fijn! Ik zou hem dan wel zo snel mogelijk bestellen zodat je alvast kunt oefenen en opbouwen want als je op de vakantie pas begint met dragen, grote kans dat je 2 uur dan niet volhoudt Ik heb zelf draagdoeken en een Manduca (is meer voor kleinere kindjes) en 2 uur kan ik hem wel probleemloos dragen
wompat, tula of R&R drager. alledrie ergonomisch. inderdaad op draagpraat op Fb vind je een hoop informatie erover. Hier zelf dragend met doeken (met een peuter van 2 jaar) en een zelfgemaakte meitai. en wil graag nog een R&R of wompat erbij