Vandaag kun je met je kruidvatpas een bon opslaan of uitprinten waarmee je maar 1,- betaald voor een Natusan product! (max 4 per kaart) Als je nog geen kaart heb, haal die dan nog even snel op! Dan kan je de bon nog een week lang uitprinten als je het vandaag opslaat!
ik kan de aanbieding niet vinden Bij mij staat alleen een kortingsbon voor haarspul van andrelon. Natusun is het badspul wat bij ons er door vliegt. Jammer !!
Das niet waar. Als je die code hebt kun je met elk pasje die korting krijgen. WIl het wel uitproberen. Heeft iemand het nummer voor mij?
Dat gaat toch echt niet, ik werk er zelf en het gaat toch echt alleen met die bon die aan je pas is gekoppeld!
Ik werk er zelf ook. Wij gebruiken ook weleens de codes van klanten die langs zijn geweest. Moet je wel dezelfde aanbieding hebben ontvangen op je mail. Maar het is een en dezelfde code. Heb deze code niet langs zien komen bij klanten en was zelf te laat met opslaan. Dus heb jij die code dan??? Zal ik je vanavond laten weten of ie het deed.
Ik zal vanmiddag wel even aan een collega vragen of zij hem wel heeft. Wel een leuke actie natuurlijk.
Ik heb ook 4 flesjes gehaald deze week. Nu 4 euro betaald en het was normaal zo'n 15 euro... toch mooi 11 euro korting
Ja doe maar dan zal ik hem vast opzoeken. Kan je de bon ook 2 keer inleveren. Of moet het dan met een andere extravoordeelkaart.
Ik heb inmiddels een collega uit mijn filiaal gesproken, zij heeft al meerdere keren een bon ingeleverd voor de kortingen op shampoo. Het kan dus wel! Runner, mijn excuus meis! Dkh, ik zal je een pb doen!
dank je wel, dan ga ik zo meteen maar weer wat inslaan. zoogcompressen kan ik heel erg goed gebruiken. en wat body wash.
Ik was 6 minuten te laat met het lezen van mijn mail. Heeft iemand de bon voor mij? Dan zou ik echt heel gelukkig zijn.